TMS software Archives - ICTleveranciers.nl

All posts in TMS software



I-TeQ

Reacties uitgeschakeld voor I-TeQ

I-TeQ B.V. heeft ruim 25 jaar expertise gebundeld in Mitoz; hét flexibele systeem voor de logistiek. We helpen u met de automatisering van alle stappen in het logistieke proces, op maat gesneden voor uw bedrijf.

Bekijk hier meer leveranciers van TMS software

 
 



Logistieke software die hét verschil maakt

U bent een ambitieuze logistieke dienstverlener. U bent zich ervan bewust dat goede software onmisbaar is voor uw bedrijfsprocessen. Een compleet en actueel inzicht in al uw data. Software en processen in harmonie gestroomlijnd. Uw systeem via EDI gekoppeld aan de overige schakels in de logistieke keten. Alles perfect op elkaar afgestemd, klinkt goed?

Graag stellen we u dan voor aan Mitoz: hét flexibele systeem voor de logistieke sector. We helpen u met de automatisering van alle stappen in het logistieke proces, op maat gesneden voor uw bedrijf.

Mitoz bouwen we op volgens de specificaties van uw bedrijf. In tegenstelling tot anderen nemen we niet uw bestaande software, maar juist uw vraagstuk als uitgangspunt. U houdt hierbij altijd een vinger aan de pols en wij stoppen niet voordat Mitoz precies dat verschil maakt waarnaar u op zoek bent. Zo zorgen we ervoor dat de software naadloos past bij uw bedrijf en daadwerkelijk bijdraagt aan groei en rendement.

I-TeQ levert ruim 20 jaar informatiesystemen voor al uw bedrijfsprocessen waarin gebruiksvriendelijkheid, passende functionaliteit en flexibiliteit centraal staan. Bovendien biedt onze aanpak u vele garanties, zoals bijvoorbeeld een vaste prijs en oplevertijd.

Het succes van I-TeQ valt of staat uiteindelijk bij de waarde die wij toevoegen voor onze klanten. Ook onze klanten willen zich onderscheiden en hét verschil blijven maken. Bent u benieuwd hoe wij dat doen voor hun en wat wij voor u kunnen betekenen neem dan contact op met ons voor een kennismaking; tel: 010-4341504 of sales@i-teq.nl

Trefwoorden: logistiek maatwerk TMS expediteur distributie urenregistratie voorraadbeheer planning ritplanning facturatie



Het succes van I-TeQ valt of staat uiteindelijk bij de waarde die wij toevoegen voor onze klanten. Ook onze klanten willen zich onderscheiden en hét verschil blijven maken. Dit doen ze met Mitoz. Schaalbare software die daadwerkelijk bijdraagt aan de ontwikkeling van de onderneming en perfect aansluit op de veranderingen in markt- en bedrijfsprocessen. Lees in de cases wat u van Mitoz als logistieke software kunt verwachten: mitoz.nl/nl/onze-klanten

DEMO’S

Wilt u zelf ook hét verschil ervaren? Neem dan via deze link contact met ons op: mitoz.nl/nl/contact



Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam I-TeQ B.V.
Adres Koningin Wilhelminahaven ZZ 21
Postcode en plaats 3134 KG Vlaardingen
Contactpersoon Afdeling Verkoop
Telefoon 010-4341504
E-mail sales@i-teq.nl
Meer informatie Bezoek website




ShipitSmarter

Reacties uitgeschakeld voor ShipitSmarter

ShipitSmarter is een shipment management platform om zendingen te boeken bij verschillende carriers, inclusief label printing en track & trace. Alle modaliteiten zijn mogelijk. Daarnaast koppelen wij onzichtbaar o.a WMS & TMS systemen en optimaliseren wij uw supply chain.

Bekijk hier meer leveranciers van TMS software
 
 



Je stuurt honderden producten naar de klant. Elke dag weer. Dus wil je vertrouwen op efficiënt transport. Perfect getimed bovendien, want de markt waarin je opereert, vereist voorspelbare doorlooptijden. En elke fout is een aanslag op je winstgevendheid. ShipitSmarter brengt die groeiende complexiteit terug tot één shipment tool, die logistiek managers al jarenlang helpt te excelleren in hun vak. Sneller, efficiënter en voordeliger verschepen? Ship. It. Smarter.

Zo simpel kan smart zijn
Met onze online applicatie verzeker je je van de slimste, onafhankelijke oplossing voor elke zending. Alle relevante variabelen worden gewogen, van modaliteit tot lead time en van bestemming tot gewicht. De optie die naar voren komt, wordt meteen geboekt en klaargemaakt voor transport, inclusief label. Zo simpel kan smart zijn. ShipitSmarter levert een snelle implementatie op maat en verzorgt training on the job. Zwaar is die niet, want de software kan eenvoudig door iedereen worden gebruikt.

Strategische gesprekspartner
Op het snijvlak van logistiek en ICT heeft ShipitSmarter zich ontwikkeld tot een strategische gesprekspartner van verladers. Onze kennis helpt hen niet alleen vooraf de juiste configuratie te kiezen, we leveren ook regelmatig updates van de software. De functionaliteit van de tool blijft namelijk groeien en veranderende wetgeving wordt meteen doorgevoerd. Zo geeft ShipitSmarter je niet alleen vertrouwen, maar ook keihard financieel voordeel.

Universele slagkracht
Ook met vervoerders hebben we een goede verstandhouding. ShipitSmarter hecht sterk aan zijn onafhankelijkheid, dus zullen we nooit een voorkeur uitspreken. Maar vervoerders beseffen dat spelers als wij niet meer zijn weg te denken in de transportwereld. Als verladers kiezen voor meerdere vervoerders, kun je dat maar beter omarmen. En dus zoeken zij ons steeds meer op. Daar liggen mooie kansen om de universele slagkracht van ShipitSmarter verder te vergroten, maar altijd binnen de strenge kaders van onze onafhankelijkheid.

Best of class
Door goed te luisteren naar logistieke marktvragen en de meest geavanceerde technologie te gebruiken, is ons shipment management systeem uitgegroeid tot best of class. Daarachter schuilt een grote nieuwsgierigheid en de drang om het complexe simpel te maken. Want dat is wat ShipitSmarter in wezen doet: de groeiende complexiteit van transporteisen terugbrengen tot een voor iedereen begrijpelijke applicatie.

Pioniers
ShipitSmarter is groot gemaakt door pioniers. Die zagen wat er nog niet was: een onafhankelijke vergelijker van vervoerders, een inzichtelijk dashboard voor vervoersbewegingen en een efficiënte verwerker van verzendingen. En die al in een vroeg stadium aanvoelden dat ICT die zaken zou verbinden. Daaraan is jarenlang gesleuteld, in de wetenschap dat software nooit af is. Want perfectie is een constant streven.

Trefwoorden: shipment management, system integration, visibility, freight management & audit, control tower, inbound logistic, supply chain optimization, spend management, carrier integration, trade compliance



REFERENTIES

3M
Crocs
Danaher
Fluke
Leica
ING
Océ
Philips
KaVo
Hach Lange
Beckman Coulter
Nedap
Stork
Fokker
Vion Group


Demo’s

Request demo, http://www.shipitsmarter.net/contact-us/


Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam ShipitSmarter
Adres Arendstraat 21
Postcode en plaats 1223 RE Hilversum
Contactpersoon Sales
Telefoon 0887 447 447
E-mail sales@shipitsmarter.com
Meer informatie Bezoek website




3PL Dynamics

Reacties uitgeschakeld voor 3PL Dynamics
Boltrics / 3PL Dynamics

Krijg beter inzicht in uw bedrijfsprocessen, houd uw kosten laag en speel moeiteloos in op klantvragen met de logistieke software van Boltrics. De totaaloplossing voor logistiek dienstverleners. Van een eenvoudige inslag, VAL-activiteiten, routeplanning en contractmanagement tot het complete beheer van tarieven, toeslagen en uw wagenpark. Het wordt een fluitje van een cent met de nieuwste technologie van Boltrics.

Bekijk hier meer leveranciers van TMS software


Alles-in-één software voor logistiek dienstverleners: WMS, TMS, douane, lucht- en zeevracht.
Specifiek voor logistiek dienstverleners. Een totaaloplossing met ERP, WMS én TMS. Van warehousing tot en met transport, van RF scanning tot orderpicking en EDI, van zendingen, tariefstructuren en track & trace tot integraties met boordcomputers of rittenplanning. Allemaal standaard.3PL Dynamics, dé standaard voor logistiek dienstverleners
Om de klantverwachting van lagere kosten en kortere doorlooptijden waar te maken, moet u continu op scherp staan. Dan wilt u niet beperkt worden door uw software. 3PL Dynamics is de complete softwareoplossing specifiek voor logistiek dienstverleners en bevat alle functionaliteiten voor uw logistieke- en bedrijfsprocessen. Standaard. Voor controle en beheersing van voorraden in uw warehouses tot en met het aansturen het transport. Geïntegreerd en collectief maatwerk eigenlijk. Maar dan wel voor een standaard prijs. Ook dát mag u van de branchestandaard verwachten.

Meer grip op uw bedrijfsvoering
3PL Dynamics stroomlijnt uw bedrijfsvoering en maakt deze direct inzichtelijk. Maak eenvoudig orders aan, houd klanten 24/7 op de hoogte en genereer facturen in één enkel systeem. Krijg inzicht in de beschikbaarheid van uw resources, volg opdrachten van A tot Z en onderneem actie indien nodig. Houd eenvoudig uw kosten laag, werk volgens planning en bewaak de kwaliteit. Met een minimum aan administratieve handelingen.

  • Fixed time: go live in 3 maanden
  • Altijd up-to-date; Al onze klanten werken altijd op de laatste versie van Microsoft Dynamics
  • Verlaag het aantal klantvragen tot 40%
  • Reduceer implementatie- en onderhoudskosten tot 50%

Geïnteresseerd in onze software?
Geniet ook van de voordelen van een online, alles-in-één softwareoplossing en vraag vrijblijvend een demo aan via
sales@boltrics.nl.

 

Trefwoorden: TMS, transportsoftware, Cloud, Tracking & tracing, EDI, Planning, supply chain it solutions, tracking app, mobile app

 

 


REFERENTIES

Bakker Transport & Warehousing
“Met ons vorige WMS konden we in-en uitslagen registeren, maar geen tussentijdse handelingen. Terwijl dit voor de facturatie essentieel is. Daarnaast hadden we onvoldoende inzicht wat qua voorraad beschikbaar was of waar pallets in het warehouse opgeslagen stonden. Nu vinden we deze informatie met één druk op de knop in het systeem. Eventuele vragen heb je daarmee binnen een mum van tijd beantwoord.” Arjen Hoekstra, Logistiek Manager bij Bakker Transport & Warehousing

Estron
“Met de gekozen oplossing van 3PL Dynamics is het voor Estron mogelijk alle warehouse processen te registreren en ondersteunen, zoals inslag, uitslag, opslag, productieproces, cross docking, orderpicking, blokkade van goederen, facturatie en rapportage. De processen worden volledig met RF-scanners ondersteund.” Rene Hoogvliet, IT Manager bij Estron Group

Jonker & Schut
“Vanwege de sterke focus op logistiek dienstverleners, de standaard en tegelijkertijd zeer flexibele oplossingen en het Microsoft Dynamics platform als basis is de keuze gevallen op Boltrics.” Bekijk de video voor het hele verhaal: https://youtu.be/OtmMhME9Ad4

Trexico
“Toen onze vorige WMS-leverancier aangaf dat diverse functionaliteiten zouden vervallen, kregen we het laatste zetje dat we nodig hadden om ons te richten op een WMS dat wel future-proof is. De juiste match vonden we al snel in het WMS van Boltrics. Daarbij is de volledige functionaliteit beschikbaar via een web browser.” Harm Blaauwgeers, Operationeel Directeur bij Trexico Logistics. Bekijk de video voor het hele verhaal: https://youtu.be/awh-78CzDnQ

VCK Logistics SCS
“Met onze WMS-oplossing –gebouwd op het Microsoft Dynamics-platform –worden we niet langer beperkt qua techniek. Zo zijn we dankzij serienummer/IMEI registratie in staat orders gedurende het gehele proces te volgen. Mocht er onverhoopt iets fout zijn gegaan, dan weten we dat op die manier altijd te tracken.” Brennus van der Klaauw, Managing Director bij VCK Group

AGRO Merchants
“Boltrics heeft onze voorkeur voor alle Europese vestigingen. De oplossing biedt onze organisatie alle benodigde functionaliteit om de operationele efficiëntie te verbeteren. We kunnen eenvoudig de temperatuur, batchnummers, productie- en houdbaarheidsdata registreren. Het versimpelt onze werkprocessen en bespaart tijd.” Alex Barnard, IT manager Europe bij AGRO Merchants.


DEMO’S

Neem contact met ons op voor een vrijblijvende demo van onze oplossing via info@boltrics.nl.

Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam Boltrics
Adres Galileïlaan 23b
Postcode en plaats 6716 BP EDE
Contactpersoon J.C. van Ekris
Telefoon +31 318 742 550
E-mail info@boltrics.nl
Meer informatie Bezoek website




TransportMaster

Reacties uitgeschakeld voor TransportMaster

TransportMaster is het product van ruim 20 jaar ervaring in de transportbranche. Het resultaat is een zeer compleet en flexibel TMS waarmee u enerzijds uw volledige transportadministratie voert en anderzijds uw transportplanning ondersteunt.

Bekijk hier meer leveranciers van TMS software.
 
 



Bent u op zoek naar een uitstekend Transport Management Systeem? Ons TMS-systeem TransportMaster is het product van ruim 20 jaar ervaring in de transportbranche. Het resultaat is een zeer uitgebreid TMS waarmee u enerzijds uw volledige transportadministratie kunt voeren en anderzijds uw transportplanning maximaal ondersteunt. Het pakket is flexibel gebouwd en modulair van opzet en wordt gebruikt door zowel kleine als middelgrote expediteurs, verladers en transporteurs.

Transportadministratie
Een goed en compleet TMS pakket kan u erg veel tijd besparen en vermindert de kans op fouten aanzienlijk. U voert gegevens eenmalig in en kan die overal in het pakket gebruiken. Dus geen dubbel werk meer. En met de handige kopieer- en importfuncties kunt u het invoerwerk flink automatiseren. De basisfunctionaliteit van TransportMaster bevat alles wat een transport- of expeditiebedrijf nodig heeft. Binnenkomende orders vastleggen, verwerken en de te factureren orders afhandelen. De facturen verwerkt u vervolgens via uw eigen financiële applicatie in uw administratie. Uw boekhouding is dus altijd actueel.

Transportplanning
Het pakket ondersteunt de planner maximaal bij de ritplanning. Hij kan eenvoudig orders op ritten inplannen, waarbij alle relevante informatie kan worden getoond. Denk aan beschikbaarheid van wagens en chauffeurs, aantal pallets, laadmeters of gewichten. Daarnaast heeft de planner inzicht in de verwachte kosten en opbrengsten van een rit, zodat hij op basis daarvan de juiste beslissingen kan nemen. Koppelingen met geavanceerde ritplanningsoplossingen zijn uiteraard mogelijk.

Sturing voor uw wagens en uw bedrijf
Ritopdrachten, laad- en loslijsten, totaalkosten per wagen of per chauffeur, omzetgegevens per opdrachtgever, per verkoper of per afdeling, cumulatief of per periode, alle denkbare managementinformatie is in een oogwenk beschikbaar, op het scherm of in een rapport.

Trefwoorden: TMS software, transportadministratie, transportplanning



DEMO’S

 

 

 





Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam TransportMaster.com B.V.
Adres Newtonlaan 115
Postcode en plaats 3584 BH Utrecht
Contactpersoon Fons Moormann
Telefoon 0852731964
E-mail info@transportmaster.com
Meer informatie Bezoek website