HRM software Archives - ICTleveranciers.nl

All posts in HRM software



mijnrooster.nl

Reacties uitgeschakeld voor mijnrooster.nl

Uw planning werkt in mijnrooster. Of u nu een planning maakt voor vier medewerkers, of voor vierduizend. Of uw planning nu in xls, of papier staat. mijnrooster is hoe dan ook geschikt en aanpasbaar aan uw wensen. Geen planning is hetzelfde, maar uw planning werkt altijd in mijnrooster.nl.

Bekijk hier meer leveranciers van HRM software.
 
 



Of u nu een planning maakt voor vier medewerkers, of voor vierduizend. Of uw planning nu in xls, op papier of op een white board staat. mijnrooster is hoe dan ook geschikt en aanpasbaar aan uw wensen. Geen planning is hetzelfde, maar uw planning werkt altijd in mijnrooster.

Wilt u vandaag nog starten met online personeelsplanning? Start nu uw eigen mijnrooster versie en probeer deze geheel vrijblijvend 30 dagen uit. Ervaar hoe plannen met mijnrooster uw organisatie beter en efficiënter kan maken. Of laat een quickscan uitvoeren en ontdek het verbeterpotentieel voor uw planningsproces met mijnrooster.

Trefwoorden: Personeelsplanning, online roosters, vakantieplanning, online hrm administratie, planning, roosters



REFERENTIES

USGPEOPLE, Menzies Aviation. Mantel Fietsen, Specsavers, Provincie Zuid Holland


DEMO’S

Een demo kunt u hier aanvragen: mijnrooster.nl/start-nu-gratis-mijnrooster/

 



Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam mijnrooster
Adres Wegalaan 38A
Postcode en plaats 2132 JC Hoofddorp
Contactpersoon Carel Versteegen
Telefoon 088 088 02 88
E-mail helpdesk@mijnrooster.nl
Meer informatie Bezoek website




Talentsoft

Reacties uitgeschakeld voor Talentsoft

Talentsoft biedt Europese bedrijven een digitaal HR-platform dat mensen centraal stelt en de werkbeleving naar een hoger plan tilt.

Bekijk hier meer leveranciers van HRM software.
 
 



De Talentsoft oplossing voor uw talent management behoeften
Talentsoft is recruitment, performance, loopbaanontwikkeling, training, compensatiemanagement en concrete resultaten. Onze 100% Cloud oplossing helpt u in het managen van de carrières van uw medewerkers en maakt van de investeringen in uw medewerkers een investering in de toekomst van uw organisatie.

Kies uw producten, u gebruikt alleen wat u nodig heeft!
Behaal uw strategische doelstellingen en werk aan een vloeiend HR proces.

Mijn Talentsoft
Een meertalig medewerkersportal met aanpasbare online profielen

Recruitment
Een kant en klare banensite, vacatures promoten en uw imago als werkgever versterken

Presentaties & Competenties
Campagnes beheren en de communicatie tussen managers en medewerkers optimaliseren

Talent beoordeling
Toptalent identificeren en ontwikkelingsplannen opstellen

Opleiden
Trainingsplannen opstellen en de medewerkers en de managers bij de opleiding betrekken

Mobiliteit
De interne mobiliteit bevorderen en de mobiliteitswensen managen

Beloningsbeleid
Compensatieplannen opstellen en compensatiereviews managen

Personeelsplanning
Een effectieve strategische workforce- en competentieplanning implementeren, vakinformatie intern delen

HR Systeem
Een HR-referentie database opbouwen en alle gegevens van medewerkers consolideren.

Voordelen van de Talentsoft oplossing:

Carrièregericht en gedreven door innovatie
Maak plannen voor de toekomst en herken het talent dat je in huis hebt

Contextgebonden en gepersionaliseerd
Configureren, afstemmen & personaliseren.

Sociaal verbonden en gericht op samenwerking
Samen staan we sterker

Ontwikkelt in Europa, wereldwijd toepasbaar
Internationale organisaties hebben behoefte aan universele oplossingen.

Trefwoorden: HRM software, talent management, recruitment, performance, loopbaanontwikkeling, training, compensatiemanagement



REFERENTIES

talentsoft 1

INGENICO GROUP Peter Meussen, managing director
“Ik raad Talentsoft aan omdat de oplossing van Talentsoft twee zaken uitstekend combineert: ten eerste zijn alle standaard functionaliteiten heel duidelijk en altijd op dezelfde wijze te gebruiken en weer te geven. En ten tweede was het systeem ook zodanig aanpasbaar dat het prima werkt met onze eigen specifieke prosessen. Daaraan wil ik ook nog toevoegen dat het systeem zeer gebruiksvriendelijk is.”

 

 
 
talentsoft 2

AWEX, Paolo Bocchio, HR directeur
“Talentsoft reageerde als allerbeste op onze verzoeken. Onze 8 HR processen werden perfect begrepen. Wij wijn van mening dat het aanbod van Talentsoft de meest professionele en nauwkeurigste is. We waardeerde voornamelijk de helderheid van alle uitleg die we hebben gekregen: geen onbegrijpelijke taal en duidelijke en uitgebreide antwoorden. “

 

 
 
talentsoft 3

ARKADIN, Armelle de Madre, HRD EUROPE
“Wij wilden voor onze gehele groep 1 uniforme HR managementtool: 27 landen in totaal. We hebben gekozen voor Talentsoft, een complete oplossing voor geïntegreerd talent management in verschillende talen. Naast de expertise van de teams met betrekking tot verschillende internationale projecten, waren de onderscheidende elementen voor ons het gebruiksgemak en de personalisatiemogelijkheden.”

DEMO’S

 





Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam Talentsoft
Adres Einsteinlaan 2
Postcode en plaats 2289 CC Rijswijk
Contactpersoon Gwen Kuiper
Telefoon 070-850 9100
E-mail contact.nl@talentsoft.com
Meer informatie Bezoek website




Softbrick

Reacties uitgeschakeld voor Softbrick

Softbrick ontwikkelt en levert state of the art-oplossingen voor personeelsplanning, budgettering en normering, personeelsinformatie, employee self service, urenregistratie, ordertijdregistratie, projectregistratie en toegangscontrole. Deze modules zijn geïntegreerd in één krachtig systeem: Softbrick WFM.

Bekijk hier meer leveranciers van HRM software.
 
 



Geen overzicht over het personeel dat werkzaam is op de verschillende locaties? Is het plannen van de medewerkers lastig en tijdrovend, en de registratie achteraf niet foutloos? Softbrick biedt uitkomst.

De personeelsplanning software van Softbrick houdt rekening met diverse roosters, feestdagen, afwezigheden, vraag, aanbod, bezettingsgraad, in- en uitlenen, over- en onderplanning en geschikte vervanging bij afwezigheid. Bij het in- en uitleen tussen verschillende locaties, zorgt Softbrick uiteraard voor automatische doorberekening op de juiste kostenplaats. Uw personeelsplanning met Softbrick betekent dus fors besparen op tijd en geld!

Forecasting
Wilt u meer sturing aan uw personeelsplanning geven? De juiste persoon met de juiste kwalificaties, op het juiste moment op de juiste (werk)plek, daar draait het om! Plannen wordt een wetenschap
Binnen de personeelsplanning software van Softbrick is het mogelijk om op basis van bepaalde budgetten (bijvoorbeeld met omzetgegevens, bezoekersaantallen en conversie) nauwkeurige normen vast te stellen die gebruikt kunnen worden voor de personeelsplanning. Onze software berekent dan voor u de in te zetten uren of het maximum aan loonkosten. Plannen wordt op die manier een wetenschap in plaats van een inschatting.

Voordelen Forecasting
– Makkelijk de ideale bezetting kunnen bepalen
– Juist anticiperen op pieken en dalen
– Grip op uw personeelskosten
– Nauwkeuriger plannen, zelfs tot op taakniveau
– Bewezen productiviteitsverbetering

Urenregistratie software
Urenbriefjes die zoek raken, onoverzichtelijke spreadsheets en handmatige invoer van uren zonder koppeling naar een salarispakket… Met Softbrick is dit allemaal verleden tijd! Time & Attendance Management is een flexibele en geavanceerde software oplossing voor urenregistratie en verlofregistratie. Zonder enige vorm van complexiteit. Deze module vormt de basis voor ieder Workforce Management systeem.

Inzicht in tijd
De urenregistratie software registreert aan- en afwezigheid, gewerkte tijd, ziekte, verlof, overwerk en toeslagen. Het systeem wordt ingericht volgens de voor u geldende CAO en regelgeving, zodat de gegevens direct klaar zijn voor verloning. Softbrick kan een koppeling realiseren met ieder (online) personeelsinformatie- of salarispakket, wat u veel werk uit handen kan nemen.

Ordertijdregistratie software
Job Control Management is een softwareoplossing waarmee je eenvoudig de werk- en doorlooptijd op orders en bewerkingen kunt registreren. Deze ordertijdregistratie wordt met name gebruikt door industriële (productie)bedrijven. Onze ordertijdregistratie software biedt organisaties de mogelijkheid om arbeidsprocessen te beheersen, rekening houdend met de capaciteiten van mensen en machines.

Efficiency & overzicht
Job Control Management zorgt voor een optimaal beheer van de machinecapaciteiten en levert efficiency op bij het tegelijkertijd uitvoeren van meerdere opdrachten. De opdrachten waarop geregistreerd wordt, kunnen handmatig worden ingevoerd, of geïmporteerd worden uit een productieplanning of ERP-systeem.

Projectregistratie software
Project Control Management is een softwareoplossing gericht op projectregistratie. Deze module beheert de meest cruciale factoren binnen projecten: tijd en geld. De projectregistratie software kan voor diverse doeleinden worden ingezet. Van eenvoudige urenverantwoording op projecten, tot zeer geavanceerd projectmanagement. Inclusief planning, budgettering, realisering, facturatie en analyse.

Optimale efficiency
Met projectregistratie software als onderdeel van het Softbrick Workforce Management systeem kunnen de berekende projecttijden gekoppeld worden aan (speciale) tarieven. Op deze manier realiseert u een nauwkeurige facturatie aan klanten. Bovendien definieert de projectregistratie software automatisch overwerk en toeslagen en worden deze gegevens foutloos doorgegeven aan het salarissysteem.

Toegangscontrole software
Access Control Management van Softbrick registreert en beheert de toegang van medewerkers en bezoekers tot diverse locaties binnen uw organisatie. De toegangscontrole software kenmerkt zich door de heldere procedures, de realtime verwerking en de eenvoudige bediening. Naast het verlenen van toegang aan medewerkers en bezoekers, is het ook mogelijk om deuren te besturen en alarmen te detecteren.

Eén centraal systeem
Softbrick maakt het mogelijk om de toegangscontrole voor meerdere locaties met één systeem te regelen. Het beheer van medewerkers, toegangslezers en autorisaties kan uiteraard decentraal plaats vinden. Combineert u toegangscontrole met onze tijdregistratie software? Dan kunt u nog meer efficiency bereiken: één database en één pas/badge voor registratie en toegang.

Softbrick Self-Service
Een veel gehoorde klacht van HR-managers is dat zij teveel tijd kwijt zijn met administratieve handelingen en tijdrovende processen. Ook medewerkers zouden meer personeelszaken zelf kunnen afhandelen, waardoor ze ook meer betrokkenheid en verantwoordelijkheid krijgen. De oplossing is Softbrick Self-Service; dè oplossing voor Manager en Medewerker! Employee Self-Service (ESS) geeft de medewerker meer inzicht en verantwoordelijkheid in zijn/haar personeelszaken, roosters, overzichten, verlofaanvragen en vakantiesaldi. ESS is zeer gebruikersvriendelijk, online en realtime beschikbaar, voor thuis, onderweg of op de werkvloer.

Minder belasting voor HR
Slimme managers hebben alles onder controle met Manager Self-Service (MSS) van Softbrick. Een separate login waarmee managers eenvoudig de handelingen, wijzigingen en aanvragen van medewerkers kunnen monitoren en afhandelen.

Trefwoorden: Softbrick, Workforce Management, personeelsplanning, budgettering en normering, personeelsinformatie, employee self service, urenregistratie, ordertijdregistratie, projectregistratie, toegangscontrole



Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam Softbrick B.V.
Adres De Elzenhof 7c-d
Postcode en plaats 4191 PA Geldermalsen
Contactpersoon Caroline van Putten
Telefoon 0345-473259
E-mail Caroline.van.putten@softbrick.nl
Meer informatie Bezoek website




Driessen HRM

Reacties uitgeschakeld voor Driessen HRM
Driessen HRM

Mensen maken het verschil, zeker in de publieke sector. Bij Driessen HRM willen we mensen en organisaties in staat stellen om het beste uit zichzelf te halen.

Bekijk hier meer leveranciers van HRM software.
 
 



Het uitvoeren van een complex HRM beleid roept vaak vele vragen op bij HRM’ers. Altijd een antwoord op uw HRM vraag, dat is het uitgangspunt van het HRM kennissysteem RAP. Is er bijvoorbeeld voldoende inzicht in de arbeidsvoorwaarden en rechtspositie van de medewerkers? En zijn alle regelingen nog wel actueel?

Via het HRM kennissysteem RAP krijgen u en uw medewerkers digitaal op eenvoudige en heldere wijze inzicht in arbeidsvoorwaarden en aanvullende lokale regelingen die voor uw organisatie gelden. Momenteel bieden wij oplossingen voor overheid en onderwijs, waarin de actuele tekst van de CAR UWO, de SAW (sectorale arbeidsvoorwaardenregeling Waterschapspersoneel), CAO VO en CAO HBO is opgenomen.

Het HRM kennissysteem RAP biedt niet alleen uitkomst voor de afdeling HRM, maar ook voor alle andere medewerkers binnen uw organisatie. Zij kunnen in de medewerkersversie van RAP zelf op zoek gaan naar het antwoord op hun vraag. Kan een medewerker het antwoord niet vinden, dan kan de vraag worden doorgezet naar de HRM’er. Vervolgens kan de HRM’er:

– Het antwoord opzoeken in de uitgebreide online HRM versie van RAP
– De vraag posten in het HRM netwerk van RAP
– De vraag bespreken tijdens een bijeenkomst van Driessen

Het HRM-kennissysteem RAP biedt uitkomst voor HRM’ers en medewerkers binnen overheid en onderwijs. Er zijn versies waarin de actuele cao-tekst is opgenomen voor gemeenten, waterschappen, politieke ambtsdragers, het voortgezet onderwijs en hoger beroepsonderwijs.

Trefwoorden: HRM software, RAP, Driessen



Op dit moment geen informatie beschikbaar



Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam Driessen HRM
Adres Schootense Dreef 15
Postcode en plaats 5708 HZ Helmond
Contactpersoon
Telefoon 0492-506666
E-mail info@driessen.nl
Meer informatie Bezoek website




People Inc

Reacties uitgeschakeld voor People Inc

People Inc. is het compleet en volledig geïntegreerde HRM systeem voor personeelsadministratie, salarisadministratie, tijdregistratie en ESS. U minimaliseert uw administratie en heeft meer tijd voor het personeelsbeleid.

Bekijk hier meer leveranciers van HRM software
 
 



People Inc. is een gespecialiseerde speler in de HR software markt. Sinds onze start in 1997 hebben meer dan 4.500 organisaties één van onze HR software oplossingen in gebruik genomen en dat is mede te danken aan ons product, onze zeer pragmatische aanpak en aan onze prijsstelling. Onze specialisten weten precies hoe de wensen in het HRM werkveld het beste kunnen worden vertaald naar software oplossingen en dat maken we dagelijks waar bij onze klanten. Het is ons specialisme, zoals HRM het uwe is. Ieder zijn vak… People Inc HRM oplossingen

Lees over de ervaringen van People Inc. klanten op:- http://www.peopleinc.nl/nl-nl/onze-klanten.html

Trefwoorden: HRM software, HR, e-hrm, tijdregistratie, urenverantwoording, salarisadministratie



DEMO’S

 

 

 





Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam People Inc.
Adres Spoorhaven 92
Postcode en plaats 2651 AV Berkel en Rodenrijs
Contactpersoon M.L.Malmberg
Telefoon 010 4782878
E-mail info@peopleinc.nl
Meer informatie Bezoek website




ADP

Reacties uitgeschakeld voor ADP
ADP

Krachtige technologie met een menselijke kant. Ongeacht grootte of branche vertrouwen bedrijven over de hele wereld op ADP’s cloud software en expertise om het potentieel van hun mensen te benutten. HR. Talent. Excasso. Payroll. Compliance. Samen halen we het beste uit uw menselijk kapitaal.

Bekijk hier meer leveranciers van HRM software.
 
 



De wereld is continu in beweging. Organisaties en bedrijven staan voor ingewikkelde HR-uitdagingen. HR en salarisadministratie gaat niet alleen meer over zorgen dat zaken geregeld zijn, maar ook over hoe je het bedrijf kunt laten groeien: door goed te zorgen voor de juiste mensen in het bedrijf en samen het beste uit het menselijk kapitaal te halen. (Global) Human Capital Management is een combinatie van technologie, lokale service en expertise die zorgt voor stabiele en efficiënte groei.

Als één van de grootste en meest ervaren HR-leveranciers biedt ADP oplossingen en expertise op het gebied van de hele loopbaancyclus van uw mensen. Van salarisverwerking en excasso tot geavanceerde oplossingen voor talentmanagement, opvolging en data-analyse. Ongeacht grootte of branche vertrouwen bedrijven over de hele wereld op ADP’s cloud software en expertise om het potentieel van hun mensen te benutten.

Met meer dan USD 10 miljard aan inkomsten en meer dan 60 jaar ervaring bedient ADP® (NASDAQ : ADP) met ca. 55.000 medewerkers ongeveer 610.000 klanten ADP heeft de beschikking over de zogeheten ISAE 3402-verklaring en heeft de AA+ status, beoordeeld door Standard & Poor’s.

ADP. A more human resource.

Training en Workshops
ADP Nederland verzorgt ook trainingen & workshops op het gebied van loon- en salarisadministratie en sociale verzekeringen.

Trefwoorden: HRM software, loopbaan, salarisverwerking, talentmanagement, cloud



WHITEPAPERS

Kan HR het nog wel bijbenen?
Uitdagingen voor HR
De drie dimensies van HCM

Bekijk hier alle whitepapers van ADP


DEMO’S



Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam ADP
Adres K.P. van der Mandelelaan 9-35
Postcode en plaats 3062 MB ROTTERDAM
Contactpersoon Sten Nouwens
Telefoon +31 10 459 8290
E-mail info@adp.nl
Meer informatie Bezoek website




PHOCUS B.V.

Reacties uitgeschakeld voor PHOCUS B.V.

Al uw HR- en salarisprocessen opgelost! Want een goede automatisering minimaliseert immers administratieve handelingen en zorgt dat u als HR-professional tijd hebt voor bijvoorbeeld strategisch advies en de focus op uw medewerkers.

Bekijk hier meer leveranciers van HRM software
 
 



Met PHOCUS staat u er nooit meer alleen voor
Roger Horz en Marco Wijling, de oprichters van PHOCUS, startten beiden hun carrière bij een gerenommeerde leverancier van HR- en salarissoftware. De dynamische markt en hun ervaring deed ze besluiten om in 1999 PayRoll Solutions op te richten. Als kennisbedrijf ontwikkelden ze allerlei salarisdiensten en -services en ondersteunden en adviseerden interim salarisprofessionals organisaties en bedrijven bij hun salarisadministratie.

HR- en salarisdienstverlener
Door de groeiende vraag naar specifieke oplossingen transformeerde PayRoll Solutions de laatste jaren naar een HR- en salarisdienstverlener, met de propositie ‘HR- en salarisdienstverlener met een 360º kijk op HR en salaris’. Een krachtige propositie, die vroeg om een nieuwe bedrijfsnaam die de verbinding legt met onze diensten, oplossingen, specialisten en focus op de HR- en salarismarkt. Met deze nieuwe naam, maar vooral dankzij onze lange ervaring, is PHOCUS inmiddels uitgegroeid tot een van de meest veelzijdige dienstverleners binnen de HR- en salarismarkt.
PHOCUS

Partnerships aangaan
Medeoprichter van PHOCUS Roger Horz: “Toen we destijds startten, konden we nog niet vermoeden dat we zeer aansprekende organisaties tot onze klantenkring mochten rekenen. Vandaag de dag zijn we actief in de non-profit en profit markt en werken we voor organisaties met 40 tot 10.000+ medewerkers. De vraag naar onze diensten en oplossingen groeit hard, met name onze shared service center-dienstverlening. We kunnen klanten met onze 360º kijk en de hierbij behorende dienstverlening, een zeer compleet servicemodel aanbieden. Ons one-stop-shop-model is hiervoor speciaal opgezet. Samenwerken betekent voor ons partnerships aangaan. Wij geloven in langdurige samenwerking, korte communicatielijnen en efficiency.”

Met PHOCUS staat u er nooit meer alleen voor
PHOCUS biedt voor alle organisaties een oplossing. Wij vinden het een eer om onze kennis, ervaring en expertise in uw organisatie te mogen toepassen. Een van onze motto’s daarbij is, dat u er op het gebied van HR- en salarisadministratie nooit meer alleen voor staat!

Trefwoorden: HR, salarisadministratie, procesoptimalisatie, analytics, talent search



Nieuws
Bekijk het laatste nieuws op onze website: phocus.nl/nieuws



Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam PHOCUS B.V.
Adres Elzenlaan 1-B
Postcode en plaats 2481 LZ Woubrugge
Contactpersoon R. Horz
Telefoon 0172 51 99 00
E-mail advies@phocus.nl
Meer informatie Bezoek website




HR2day

Reacties uitgeschakeld voor HR2day

HR2day is dé HRM & Salaris oplossing van Nederland. Volledig online, geïntegreerd en gebruiksvriendelijk voor iedere gebruiker. Het ondersteunt alle veelvoorkomende HR processen zoals verlof, verzuim, declaraties, beoordelingen en salarisverwerking. Uiteraard inclusief selfservice mogelijkheden.

Bekijk hier meer leveranciers van HRM software.
 
 



HR2day-1
Tevreden klanten
HR2day wordt gebruikt door het MKB én grote organisaties met duizenden werknemers. Elke dag staan we klanten persoonlijk te woord met onze helpdesk. 96% van onze klanten is (zeer) tevreden over HR2day. Omdat HR2day compleet en geïntegreerd is. Altijd en overal is. Veilig en betrouwbaar is. En van Vandaag en Morgen is!

HR2day-2
Vandaag en morgen
Een nieuw HR- en salarissysteem wil je niet ieder jaar opnieuw kiezen. Dus zoek je een systeem dat niet alleen vandaag aan je eisen van voldoet, maar dat ook over een paar jaar nog steeds aan je eisen voldoet. Dat flexibel is en aangepast kan worden aan je veranderende eisen. En, net zo belangrijk, in kan spelen op de veranderingen in de maatschappij. Zodat je niet gevangen zit in traditionele software, maar zeker weet dat je jaren vooruit kunt met je keuze.

HR2day-3
Zonder training aan de slag
Je hebt geen uitgebreide of dure trainingen nodig om HR2day te begrijpen. Zelfs zonder opleiding kan je ermee aan de slag. De menustructuur is intuïtief, zoals je het kent bij al die andere programma’s die je gebruikt, zoals Google en Facebook. Je wandelt zo door het systeem. De applicatie is gemaakt om jouw werk makkelijk te maken, niet andersom.

HR2day-4

100% Online
HR2day is een online realtime applicatie. Je hebt altijd en overal direct toegang tot jouw actuele gegevens. Niet alleen met een PC, maar ook met je tablet of smartphone.
Het andere voordeel is dat je salarisadministratie realtime is. Nu kan je controleren en corrigeren indien nodig. Zo is het voor medewerkers direct inzichtelijk en altijd actueel. Je kan vanaf de andere kant van de wereld met iedereen samenwerken.

HR2day-5
Geweldige service
Een van de redenen dat 96% van onze klanten bijzonder tevreden is: onze service is geweldig! We reageren snel en geven heldere en duidelijke antwoorden.
Je kan ons altijd bellen als je een vraag hebt over de software en anders kan je ook online terecht bij ons support center voor veel gestelde vragen. En als je wilt, kijken wij met jou over de schouder mee. Zo word je altijd snel geholpen.

HR2day-6
Veilig en betrouwbaar
HR2day maakt gebruik van Salesforce: de toonaangevende wereldmarktleider in Cloud Computing. Voor gebruikers betekent dat een betere beschikbaarheid, performance en beveiliging dan bij andere HRM oplossingen. Vanzelfsprekend zijn wij ISAE3402 type II gecertificeerd en voldoet HR2day aan alle Europese en Nederlandse richtlijnen met betrekking tot veiligheid en data privacy.

“ De nieuwe standaard in online HRM en Salarisadministratie! “

Trefwoorden: HRM software, verlof, verzuim, declaraties, beoordelingen, salarisverwerking



DEMO’S





Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam HR2day
Adres Stroombaan 10
Postcode en plaats 1181 VX Amstelveen
Contactpersoon Richard Hoogendijk
Telefoon 088 0300 900
E-mail info@HR2day.com
Meer informatie Bezoek website




BCS HRM & Salarisadministratie

Reacties uitgeschakeld voor BCS HRM & Salarisadministratie
BCS

BCS HRM & Salarisadministratie biedt grote en kleine ondernemingen slimme totaaloplossingen voor HRM, salarisadministratie en urenadministratie.

Bekijk hier meer leveranciers van HRM software.
 
 



Uw salarisadministratie makkelijker maken. En zorgen voor meer aandacht voor uw personeel. Dat is wat we doen. BCS biedt u met Delta HRP een slimme en flexibele totaaloplossing op maat, voor alle onderdelen van uw HRM en salarisadministratie. Uw dagelijkse praktijk is altijd ons uitgangspunt.

Delta HRP: het complete softwarepakket
Delta HRP biedt geïntegreerde oplossingen voor al uw HRM- en salarisadministratie vraagstukken. Stel het pakket zelf samen aan de hand van verschillende modules en kies zo de functionaliteiten die bij uw organisatie passen. Zo betaalt u nooit te veel. Uw voordelen:

Gratis demonstratie
Wij komen graag bij u langs voor een vrijblijvende demonstratie bij u op kantoor. Zo krijgt u een helder beeld van de voordelen die onze software u te bieden heeft.

Trefwoorden: HRM software, salarisadministratie, urenadministratie



REFERENTIES

BenQ
Warsteiner
Avia
Donkenvoort
Fujitsu
Hela
Kijkshop.nl
Wilco



Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam BCS HRM en Salarisadministratie B.V.
Adres Het Zuiderkruis 29
Postcode en plaats 5215 MV ‘s-Hertogenbosch
Contactpersoon
Telefoon 073 – 594 29 51
E-mail info@bcsbv.nl
Meer informatie Bezoek website