DMS software Archives - ICTleveranciers.nl

All posts in DMS software



Solid Flows

Reacties uitgeschakeld voor Solid Flows

Start met vinden, stop met zoeken! Bent u wel eens een document, bestand, e-mail of aantekening kwijt, juist wanneer u het echt nodig hebt? Solid Flows zorgt dat u start met vinden en stopt met zoeken. Als brug tussen IT en gebruikers, zorgen wij voor een gedragen documentmanagement oplossing.

Bekijk hier meer leveranciers van DMS software.
 
 



Door vele jaren ervaring in het bank- & verzekeringsbedrijf kennen we de klappen van de zweep. Zowel op het gebied van pakketselecties en implementaties als op het gebied van functioneel beheer.

Solid Flows is gevestigd in Volendam. We zijn geen traditioneel IT bedrijf maar zijn functioneel ingestelde professionals en kijken vanuit het perspectief van de gebruiker en opdrachtgever. Onze oplossingen moeten iets toevoegen en werk besparen, waarbij IT niet leidend maar faciliterend moet zijn.

Beide eigenaren Dennis Roos en René Dijkhuizen hebben een ECM Master certificering van AIIM een internationaal erkende vak- en kennis organisatie voor professionals.

Naast onafhankelijk advies over DMS oplossingen, en begeleiden van implementaties kunnen we ook het scannen van fysieke post verzorgen. Sinds een half jaar hebben we vanuit de praktijk een Cloudoplossing voor het MKB en ZZP ondernemingen ontwikkelt en aan ons diensten pakket toegevoegd. Deze oplossing maakt documentmanagement ook voor de kleinere organisaties mogelijk, zonder dure licentie en implementatie kosten.

Met deze laatste ontwikkelingen kunnen we nu een totaaloplossing aanbieden. Natuurlijk ook weer geheel gezien vanuit de gebruikers. Start met vinden, stop met zoeken en dat begint bij Solid Flows.

Trefwoorden: Documentbeheer, Advies, implementatie, Cloud DMS, workflow, contractbeheer, ECM Master, Vinden, MKB



DEMO’S



Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam Solid Flows B.V.
Adres G.A. Brederodestraat 26
Postcode en plaats 1132 SP Volendam
Contactpersoon D. Roos
Telefoon 085 273 36 20
E-mail info@solid-flows.com
Meer informatie Bezoek website




Computers and Communications N.V.

Reacties uitgeschakeld voor Computers and Communications N.V.

C&C, Computers and Communications N.V. profileert zich als een one-stop-shop partner voor middelgrote bedrijven. Zowel wat betreft software als hardware kunt u bij ons terecht voor up-to-date advies en een kwalitatieve dienstverlening.

Bekijk hier meer leveranciers van DMS software.
 
 



Vandaag telt onze onderneming een 30-tal medewerkers opgesplitst in 2 divisies: software en hardware. Ons Hardware team bestaat uit medewerkers die instaan voor installatie, onderhoud en support van pc’s en randapparatuur, servers, netwerken, security en telefonie. Het Software team is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en onderhouden van onze DiAS – DMS – CRM en FIN – ERP software oplossingen. Tot slot staat het customer care team in voor de helpdesk. Deze mensen organiseren ook opleidingen en zorgen voor de telefonische begeleiding van onze klanten bij vragen of problemen.

C&C profileert zich als een strategische partner die instaat voor het aanbieden van geïntegreerde totaaloplossingen. Wij willen luisteren naar de behoeften van onze klanten en deze vertalen in gerichte en efficiënte oplossingen.

Wij streven ernaar om met al onze klanten een lange termijnrelatie op te bouwen waarbij betrokkenheid en communicatie cruciaal zijn. De gedreven spirit en het persoonlijk contact met onze klanten typeert na al die jaren nog steeds de werking van ons familiebedrijf. De talrijke klanten die ons al jarenlang hun vertrouwen schenken, vormen het beste bewijs dat deze aanpak gewaardeerd wordt!

Trefwoorden: DMS software, software, hardware, CRM, ERP



Op dit moment geen informatie beschikbaar



Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam Computers and Communications N.V.
Adres Ambachtsstraat 8
Postcode en plaats 9700 Oudenaarde, België
Contactpersoon
Telefoon +32(0)55/300.320
E-mail info@cac.be
Meer informatie Bezoek website




BCT

Reacties uitgeschakeld voor BCT

Informatiebronnen worden steeds meer divers en de hoeveelheid ongestructureerde informatie neemt enorm toe. Door deze ontwikkelingen wordt solide informatiemanagement steeds belangrijker. BCT helpt u hierbij en stelt u in staat het maximale uit uw informatie halen.

Bekijk hier meer leveranciers van DMS software.
 
 



BCT. Information creates.
Als de wereld om je heen verandert kun je twee dingen doen. Je wacht rustig af en je ziet wel wat er gebeurt, of je zoekt een betrouwbare partner die je proactief helpt om je doelen te bereiken. Iemand met kennis en ervaring en die weet wat er speelt in de markt. BCT is die partner die al geruime tijd met beide benen in deze nieuwe realiteit staat. Kortom, een partner die weet waar je vandaan komt, maar ook precies begrijpt waar je naartoe wilt.

We creëren.
Wij zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van oplossingen die datastromen omzetten naar informatie. Als die informatie goed gebundeld wordt en op de juiste momenten ter beschikking wordt gesteld, ontstaat er kennis die organisaties kunnen gebruiken om een concurrerende voorsprong te creëren én te behouden. Wij noemen dit Enterprise Information Management (EIM) en het vormt de kern van ons bestaansrecht.

We denken integraal.
De bedrijfsvoering moet mee bewegen met de constante verandering van organisaties en hun omgeving. Dit vraagt om een eenduidige visie op het zorgvuldig inrichten van de bedrijfsvoering met oog voor continuïteit en flexibiliteit. Een goede aansluiting tussen bedrijfsprocessen en ICT-voorzieningen is hierbij een belangrijke randvoorwaarde. We bieden onze klanten daarom brede en integrale totaaloplossingen. Dankzij de intensieve samenwerking met partners, leveranciers én onze klanten komen we samen tot de beste oplossingen.

We zijn solide.
In een markt waar bedrijven komen en gaan, is BCT een sterk en groeiend bedrijf. Met meer dan 30 jaar aan kennis en ervaring in de ICT-dienstverlening zijn we een belangrijke speler. Betrouwbaarheid en vertrouwen zijn de basis van al onze samenwerkingsovereenkomsten. We vinden het belangrijk om ons helemaal te focussen op het behalen van de bedrijfsdoelstellingen van onze klanten.

Wij zijn BCT.
Terwijl de wereld verandert en de afhankelijkheid van digitale en complexe informatiestromen steeds groter wordt, staat BCT al sinds 1985 met beide benen op de grond. Onze 180 medewerkers zetten zich dagelijks in voor vernieuwing en verbetering. We wachten niet af, maar bedenken en bouwen samen aan een digitale, duurzame wereld. We zijn de motor achter het structureren en overzichtelijk ordenen van informatie die vooral transparant en toegankelijk moet blijven. Deze focus maakt van ons een betrouwbare partner die aandachtig en strategisch meedenkt over de kansen in innovatie, het borgen van continuïteit en het oplossen van specifieke problemen. Wij realiseren ons dat de digitale wereld steeds groter is geworden, wij willen u graag helpen om uw wereld weer wat overzichtelijker te maken.

Trefwoorden: DMS software, informatiemanagement, data, Enterprise Information Management, EIM



Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam BCT
Adres Hub Dassenplein 3
Postcode en plaats 6131 LB SITTARD
Contactpersoon
Telefoon +31 (0)46 442 4545
E-mail info@bct.nl
Meer informatie Bezoek website




iDocument – Infoland

Reacties uitgeschakeld voor iDocument – Infoland

De actuele versie van uw documenten en processen eenvoudig vinden in het webbased documentmanagementsysteem iDocument.

Bekijk hier meer leveranciers van DMS software.
 
 



Dankzij het documentmanagementsysteem van Infoland beschikken medewerkers altijd over up-to-date informatie. De slimme zoekalgoritmes van het DMS helpen tijdverspilling te voorkomen en zorgen ervoor dat medewerkers sneller en beter hun taken kunnen uitvoeren. Bovendien worden fouten door niet tijdige, ontbrekende of onjuiste informatie voorkomen. Maar niet alleen het zoeken naar informatie gaat sneller, ook documentbeheer en het opstellen en beoordelen van nieuwe processen is een fluitje van een cent.
Trefwoorden: Documentmanagement software, DMS software, Documentbeheersysteem, Kwaliteitshandboek, Procesmanagement



REFERENTIES

Mosadex
Howden Thomassen Compressors
AUV Veterinary Services
Dechra Veterinary Products
Agrifirm
De Groot Installatiegroep
PerkinElmer
Mediq
Hogeschool Rotterdam
Saxion Hogescholen
Isala
Rijnstate
Parnassia Groep
Amstelring
Argos Zorggroep
Cello
Lijn 5
Radboud UMC
Libbey
Airborne
CRH
Agterberg b.v.
RAV Brabant Midden-West-Noord

En nog 400 andere organisaties in Nederland en België, bekijk de complete referentielijst.


DEMO’S





Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam Infoland
Adres De Run 6801
Postcode en plaats 5504 DW Veldhoven
Contactpersoon Rob Konings
Telefoon 040 848 58 68
E-mail steluwvraag@infoland.nl
Meer informatie Bezoek website




PLM Xpert – Data into knowledge

Reacties uitgeschakeld voor PLM Xpert – Data into knowledge

PLM Xpert is, als PRO.FILE Competence Center in de Benelux, dé specialist in datamanagement. We helpen bedrijven om de kwaliteit en efficiëncy in ontwikkeling en productie te verhogen door middel van de inzet van PRO.FILE PLM.

Bekijk hier meer leveranciers van DMS software.
 
 



PRO.FILE geeft invulling aan het Project en Product Lifecycle Management (PLM) proces bij onze klanten en is daarbij veelal geïntegreerd met technische applicaties als CAD en logistieke systemen (ERP/MRP). De klantenkring bestaat uit MKB bedrijven, Multinationals en semi-overheden in de maakindustrie en industriële sector in Nederland en België. Bij deze klanten heeft PLM Xpert een trackrecord opgebouwd waar rendement doelstellingen en kwaliteit slagen zijn gerealiseerd. PLM Xpert BV is de officiële distributeur en implementatie partner van PRO.FILE PLM voor de Benelux.

PRO.FILE? Wat is dat?
PRO.FILE is een state-of-the-art IT oplossing voor het beheer van alle project-, product-, ontwerp- en ontwikkelingsdata. PRO.FILE is zeer geschikt voor bedrijven die complexe projecten en/of producten ontwikkelen. PRO.FILE is veelzijdig en schaalbaar en daardoor inzetbaar voor het automatiseren van zowel eenvoudige documentstromen als het bedrijfsbreed beheren van alle data gedurende de gehele levenscyclus.

PRO.FILE biedt een centrale opslag voor alle data en documenten. Voor zowel technische als commerciële bedrijfsdocumenten. Gebruikers binnen en buiten de organisatie hebben toegang tot alle geautoriseerde informatie. Daarnaast biedt PRO.FILE uitgekristalliseerde en bewezen functionaliteit, zoals: workflow, digitaal archiveren, kennisbeheer en proces management.
PRO.FILE past eenvoudig in uw bestaande IT omgeving met een naadloze integratie met alle leidende CAD, ERP, CRM, E-mail systemen en Office applicaties. PRO.FILE biedt ondersteuning in de gehele waardeketen. Het resultaat is een grotere transparantie, en efficiënte samenwerking tussen afdeling in het bedrijf maar ook in samenwerking met externe partijen.

Kortom
PRO.FILE omvat:

• Beheer van alle project gerelateerde gegevens
• Beheer van Documenten en e-mail
• Beheer van Engineering data en stuklijsten
• Aansluiting en integratie met logistiek (bi-directioneel)
• Professionaliseringsslag en verbetering van efficiëntie

Verbeteren van de kwaliteit van informatie en processen
Naast de kwantitatieve verbeteringen (efficiëntie, productiviteit) is een belangrijk resultaat van de oplossing die wij leveren het verbeteren van de kwaliteit van informatie en processen. Naast analyse en advies op dit gebied, dragen onze specialisten zorg voor levering, implementatie en ondersteuning van de Data Management programmatuur. Daarbij richten wij ons op drie gebieden:
• Stroomlijnen van product data
• Documentenstromen
• Processen gedurende de gehele levenscyclus

Trefwoorden: PLM, PDM, DMS, PRO.FILE, Project management, Data management, Documentbeheer, Product Lifecycle Management, CAD data beheer, Workflow



REFERENTIES

IHC Systems, DeMaCo, Palfinger Neddeck, VMI Group, Orlaco Products, Frames Energy Group, Mokveld Valves, Bredenoord Aggregaten, IHC Drives and Automation, NedTrain, Estepe



Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam PLM Xpert
Adres Tussenlanen 11
Postcode en plaats 2861 CB Bergambacht
Contactpersoon Mevr. B. de Ronde
Telefoon 0182 350441
E-mail info@plmxpert.nl
Meer informatie Bezoek website




Content Central

Reacties uitgeschakeld voor Content Central

Content Central is een nieuwe standaard als het gaat om document management systemen. Het pakket biedt de combinatie van een uitgebreid scala aan mogelijkheden op het gebied van document beheer en een opvallende hoge gebruiksvriendelijkheid. Daarnaast is het pakket zeer flexibel in te richten.

Bekijk hier meer leveranciers van DMS software
 
 



Content Central gebruikers hebben toegang tot de applicatie middels een standaard internet browser zoals Internet Explorer, Mozilla Firefox, of Google Chrome. Iedere handeling in Content Central gebeurt binnen deze internet browser. Van uploaden, coderen, en opzoeken van documenten tot het goedkeuren en distribueren ervan. Een browserbased applicatie biedt belangrijke voordelen, waaronder snelle implementatie en inloggen op iedere mogelijke locatie. Daarnaast is Content Central zo ingericht dat gebruikers zo min mogelijk tijd bezig zijn met alles wat bij document verwerking en distributie komt kijken. Documenten en andere soorten bestanden worden automatisch binnengehaald vanuit document scanners, netwerk mappen, en e-mail accounts. Content Central zet deze gescande beelden om in fullysearchable PDF bestanden, waardoor alle documenten snel teruggevonden kunnen worden (ideaal dus voor document beheer!). Vervolgens bieden geïntegreerde e-mail functionaliteiten! de mogelijkheid om documenten te distribueren.

Het beste van alles is dat al deze functionaliteiten gebundeld zijn in één compleet pakket voor een betaalbare prijs. Er wordt slechts betaald voor het aantal gebruikers en niet voor combinaties van modules die later onverwacht uitgebreid dienen te worden. Deze kostenstructuur past bij Content Central; transparant en doelgericht.

Trefwoorden: scannen, digitaliseren, DMS, document beheer, factuurverwerking, workflows, gebruiksvriendelijk, MKB, flexibel, archiveren



DEMO’S



Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam YIBS
Adres Le Havre 136
Postcode en plaats 5645 KT Eindhoven
Contactpersoon Coen Hendriks
Telefoon 085-7602288
E-mail info@yibs.nl
Meer informatie Bezoek website




Acanthis

Reacties uitgeschakeld voor Acanthis

Acanthis helpt u graag te groeien en kansen te benutten om uw ambities waar te maken. Wij zijn dichtbij, staan voor hoogwaardige kwaliteit, houden van continue innovatie, hebben persoonlijke expertise, zijn ethisch professioneel en bieden eenvoud in het beheer van informatie en documenten.

Bekijk hier meer leveranciers van DMS software.
 
 



Document registereren in DocBase, het document beheer systeem, is een fluitje van een cent! Een voor een registreren of meerdere tegelijk. Ook het vinden van informatie is eenvoudig. Binnen enkele seconden heeft u het juiste document gevonden met het zoeken op kenmerken. Het bewerken van documenten is door de integratie met MS Office gebruiksvriendelijk. De DocBase ribbon in MS Office geeft de actuele statusinformatie van documenten die u in bewerking heeft. Zo ben u altijd met de meeste recente verzie bezig en houdt u controle op uw documenten. U wordt actief ondersteund bij het afhandelen van taken. Onder andere door het ontvangen van herinneringen voor het afhandelen van taken. Het document management systeem ondersteunt zo actief uw werkzaamheden.
Trefwoorden: DMS software, DocBase, MS Office, document management



REFERENTIES

Provincie Gelderland
De provincie Gelderland, met haar 5.100 km2 de grootste provincie van Nederland, heeft ruim 2 miljoen inwoners
in 56 gemeentes, een rijke cultuurhistorie en prachtige natuur. Haar politieke bestuurszetel is gevestigd in
provinciehoofdstad Arnhem. Vanuit het Huis der Provincie bestuurt Provinciale Staten de provincie onder
leiding van de commissaris van de Koning en ondersteund door een organisatie met ruim 1500 medewerkers.
De provincie vervult veelal een coördinerende en regisserende rol in samenwerking met andere overheden,
bedrijfsleven, organisaties en instellingen op vele terreinen zoals ruimtelijke ordening, verkeer en vervoer,
economie, agrarische zaken, milieu, recreatie, natuur en landschap, welzijn, cultuur, bestuurlijke organisatie,
en toezicht. Download de case

Hogeschool Rotterdam
Hogeschool Rotterdam is een toonaangevend kennisinstituut in en voor de regio Rotterdam. Ruim 30.000
studenten en zo’n 3.000 medewerkers werken er dagelijks aan hun carrière en lectoren verbinden zich vanuit
innovatief praktijkonderzoek met de beroepspraktijk. Kwaliteit van het onderwijs, aantrekkingskracht voor de
(aankomende) studenten en de eciëntie van de instelling wordt in toenemende mate mogelijk gemaakt door
de interne automatisering. Binnen het onderwijs zijn documenten nog altijd een belangrijke drager van informatie;
binnen de organisatie en van, naar en tussen studenten. De Document Management oplossing DocBase
van Acanthis is één van de onderdelen van de automatisering van Hogeschool Rotterdam. De organisatie én
gebruikers zijn zeer te spreken over DocBase. Download de case


DEMO’S

 





Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam Acanthis Document Solutions B.V.
Adres Kade 58
Postcode en plaats 3371 EP Hardinxveld-Giessendam
Contactpersoon Bianca Roeleveld
Telefoon 0184-677511
E-mail info@acanthis.com
Meer informatie Bezoek website




ELO DMS Software

Reacties uitgeschakeld voor ELO DMS Software

iLane is Distributeur voor ELOoffice Document Management Systemen en archiveringsoplossingen. Business Partner voor ELOprofessional en ELOenterprise – Document Management Systemen.

Bekijk hier meer leveranciers van DMS software.
 
 



iLane is business partner van ELO en distributeur van ELO DMS software in Nederland.

iLane is distributeur en Business Partner van ELO Digitale archiveringsoplossingen voor zowel kleine en middelgrote bedrijven met weinig personeel als voor (grote) coörporaties. ELO is flexibel en biedt een scala aan mogelijkheden, is integreerbaar met vele andere softwareapplicaties, maar blijft desondanks prijstechnisch zeer aantrekkelijk. Wij zijn u graag van dienst om uw situatie te bespreken en meer informatie te geven over de vele mogelijkheden van de ELO archiveringssoftware.

Trefwoorden: DMS software, ELO, document management, archivering



Op dit moment geen informatie beschikbaar



Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam iLane
Adres Rietveldenweg 54
Postcode en plaats 5222 AS Den Bosch
Contactpersoon Dhr. Festen
Telefoon 06-19617330
E-mail info@ilane.nl
Meer informatie Bezoek website




SharePoint DMS

Reacties uitgeschakeld voor SharePoint DMS

Al meer dan 10 jaar is ETTU dé Microsoft SharePoint DMS en Office 365 partner van Nederland. Samen met hun klanten transformeren zij technologie in zakelijk voordeel. Dit doen zij niet alleen door het kiezen van de beste technische oplossing, maar ook met hun dienstverlening rondom advies en adoptie.

Bekijk hier meer leveranciers van DMS software.
 
 



De afgelopen 10 jaar heeft ETTU meer dan vierhonderd klanten geholpen bij de realisatie en implementatie van SharePoint en Office 365. Deze best practices hebben wij ondergebracht in een separate productlijn: eConnect. Dit zijn gebruikersvriendelijke producten die bewezen succesvol zijn op het gebied van documentbeheer, archivering, communicatie, projectmanagement, HRM, ICT en meer.

Naast deze standaard SharePoint DMS en Office 365 portalen, ontwikkelt ETTU ook SharePoint, Office 365 en .Net -oplossingen op basis van fixed budget. Dit doen wij in een hechte samenwerking met onze klanten. ETTU heeft sinds haar oprichting meer dan vierhonderd organisaties geholpen met de realisatie van SharePoint, Office 365 en .Net oplossingen. Deze kennis hergebruiken wij om ook voor jouw organisatie de gewenste oplossing te realiseren. De technische realisatie en invoering alleen is niet voldoende. Het is een wisselwerking van zowel technische als business vraagstukken. Om deze reden betrekt ETTU gedurende het traject zowel IT als de business van jouw organisatie.

Klanten van ETTU zijn onder andere ABN AMRO, GGD Brabant Zuidoost, Heineken, Radboudumc, TU Delft en Zilveren Kruis.

SharePoint DMS
Het eConnect Documentmanagement Portaal is een kant-en-klare DMS-oplossing in SharePoint waarin medewerkers altijd en overal kunnen samenwerken. Het Documentmanagement Portaal ondersteunt zowel afdelingsgerichtwerken, als Zaakgericht Werken. Met het Documentmanagement Portaal kunnen medewerkers over afdelingen heen samenwerken, overzichtelijk en zonder omslachtige procedures. De medewerkers kunnen informatie en documenten onafhankelijk van tijd en plaats gestructureerd opslaan en terugvinden binnen één omgeving. Zo kunnen medewerkers documenten publiceren die voor iedereen beschikbaar zijn zonder dat er rechten voor de afdelingensite toegekend hoeven worden. Bovendien zijn documenten altijd in de laatste versie beschikbaar en kunnen de documenten onafhankelijk van tijd en plaats worden ontsloten. Op basis van het type document worden alle bestanden volgens de juiste wettelijke termijn bewaard en overzichtelijk gearchiveerd.

Zaakgericht Werken
Het eConnect Case Management Portaal is ontwikkeld op basis van best practices en is NEN 2082 gecertificeerd. Met dit portaal hoef je niet langer om te kijken naar het archief. Documenten worden voor de juiste termijn bewaard en overzichtelijk gearchiveerd. Ook is het mogelijk in andere systemen te zoeken, waardoor er geen kennis of documenten verloren gaan. Met ons Case Management Portaal worden gebruikers maximaal ondersteund bij het eenvoudig archiveren van documenten en het maakt zaakgericht werken in de vertrouwde Office omgeving mogelijk.
ETTU_producten_framework

Documenten worden in pdf-vorm of in een ander duurzaam bestandsformaat op een logische, gestructureerde manier opgeslagen in het archief. Geautoriseerde medewerkers kunnen deze documenten altijd en overal gemakkelijk terugvinden en raadplegen. Wanneer een gearchiveerd document de wettelijke bewaartermijn heeft bereikt, kan het document automatisch verwijderd worden.

Trefwoorden: DMS software, document management, SharePoint DMS, Office 365, ETTU, Case Management



WHITEPAPERS

Van een fileshare naar DMS in SharePoint Online

Bekijk hier alle whitepapers van ETTU


REFERENTIES

Klanten van ETTU zijn onder andere: ABN AMRO, GGD Brabant Zuidoost, Heineken, Radboudumc, TU Delft en Zilveren Kruis.

Bekijk hier al onze klancases


DEMO’S

 





Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam ETTU
Adres Kampenringweg 45b
Postcode en plaats 2803 PE GOUDA
Contactpersoon Bart Scheffer
Telefoon 0182-686000
E-mail marketing@ettu.nl
Meer informatie Bezoek website




Filelinx

Reacties uitgeschakeld voor Filelinx

Bij FileLinx wordt gewerkt aan productontwikkeling, advisering, implementatie en ondersteuning van klanten.

Bekijk hier meer leveranciers van DMS software.
 
 



Toonaangevend in document management
Ons streven is om onze klanten de beste oplossing te bieden op het gebied van document management. Innoveren staat hoog in ons vaandel, waarbij eenvoud in gebruik, betrouwbaarheid en flexibiliteit altijd voorop blijven staan. Met één druk op de knop alle benodigde informatie op uw computerscherm, mobiel of tablet. FileLinx geeft medewerkers een vertrouwd gevoel nooit meer iets kwijt te zijn en laat mensen optimaal samenwerken.
Trefwoorden: Alles-in-één, DMS, CRM, Workflow, Zoekmachine, no-coding



REFERENTIES

Twentse Weg- en Waterbouw
SWKFacet
Toorank
Van der Linden pomptechniek
Pim Mulier


DEMO’S

 

 





Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam FileLinx
Adres Bleiswijkseweg 37F
Postcode en plaats 2712 PB Zoetermeer
Contactpersoon
Telefoon 088 – 850 3700
E-mail info@filelinx.com
Meer informatie Bezoek website




Canon Nederland

Reacties uitgeschakeld voor Canon Nederland

Canon is uw partner bij overheden, medische instellingen, educatie, dienstverlening, bouw, handel, industrie, logistiek en energy voor het borgen van dossiers voor HR, finance, logistiek, project of contractdossiers.

Bekijk hier meer leveranciers van DMS software.
 
 



Business services
Als u op zoek bent naar een manier om het beheer van digitale en fysieke documenten te verbeteren, kan Canon u helpen. Met onze jarenlange expertise en innovatieve technologie die meebewegen met uw veranderende behoeften.

De services die Canon biedt lopen uiteen van managementconsultancy over informatiebeheer tot diverse documentbeheeroplossingen voor organisaties van elke omvang naar Canon geoutsourcet of in eigen beheer uitgevoerd. Canon biedt ook vele workshops en mentoring aan professionele drukwerkleveranciers om hen te helpen optimaal te profiteren van markttrends.

Trefwoorden: DMS software,HR, finance, logistiek, contractdossiers



REFERENTIES

Sanders Magneetservice
Adfomedia
Arcadis
Gemeente Venlo
Generali
Hanzehogeschool Groningen
Huawei



Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam Canon Nederland
Adres Brabantlaan 2
Postcode en plaats 5216 TV ‘s-Hertogenbosch
Contactpersoon Leon Molendijk
Telefoon 073-6815815
E-mail info@canon.nl
Meer informatie Bezoek website