CRM software Archives - ICTleveranciers.nl

All posts in CRM software



SalesBreakThrough

Reacties uitgeschakeld voor SalesBreakThrough

Een doorbraak in Sales/CRM software. Voor alle herkenbare sales uitdagingen biedt Membrain uitkomst, o.a. Controle over salesproces; Prospecting; Voorspelbare forecast; Actiegericht; Borging van kennis en training; Snelle on-boarding en acceptatie. Toepasbaar als Sales software, CRM of add-on.

Bekijk hier meer leveranciers van CRM software
 
 



SalesBreakThrough (SBT) levert software en sales advies rondom de geavanceerde sales software Membrain. Membrain is net als vele andere innovatieve en succesvolle software afkomstig uit Zweden.

Organisaties die een specifiek sales proces hanteren zijn tot 30% succesvoller en tot 40% beter voorspelbaar in forecasts:
Standarisatie van sales processen gebaseerd op bewezen sales methodieken en op maat gesneden playbooks om salesb 1

de deal te winnen zijn de grootste krachten van Membrain.

Waar de meeste CRM systemen stoppen bij verkoopfasen en winkansen begeleidt Membrain sales professionals tot in het gewenste detail door deze afzonderlijke fasen. Als het verschil op het sales proces en de sales professional gemaakt moet worden dan is Membrain hét instrument om hierin te ondersteunen!

De groene kleuren en vinkjes en de aanwezige coaching functie zetten de sales professional aan om alle stappen te doorlopen en in één overzicht duidelijk te krijgen waar en hoe er gehandeld dient te worden.


De 6 voornaamste uitdagingen waar SBT met Membrain bewezen oplossingen met indrukwekkende verbeteringen in biedt:

• Optimale grip op het sales proces en de DMU. salesb 2
• De meeste tijd aan trajecten besteden met de hoogste winkansen en orderwaardes.
• Kortere sales cycli en voorspelbaarheid in forecast en gewogen pipeline waarde.
• Borging van product/diensten kennis en investeringen in trainingen ten behoeve van sales professionals.
• Integraal inzicht in business plan versus realisatie en inuïtief sturen op best practice analyses.
• Snellere on-boarding van nieuwe medewerkers en individuele coaching.

Eenvoudige implementatie zonder hoge investeringen:
In de kern is Membrain ontwikkeld om sales professionals te helpen hun doelstellingen te realiseren. Bovendien is deze oplossing snel, zeer eenvoudig in gebruik en zo intuïtief als een App. Implementatie is eenvoudig, hoge eenmalige investeringen zijn niet aan de orde, in zeven simpele stappen bent u operationeel. Hoe beter u uw organisatie qua sales methodiek en structuur voor elkaar heeft hoe sneller u de vruchten kunt plukken van deze sales tool.

Toepasbaar als Sales tool, CRM of add-on:
Organisaties die al een CRM oplossing hebben maar daar bovenstaande uitdagingen niet mee kunnen aanpakken kunnen Membrain ernaast gebruiken. Importeren en exporteren van relatiegegevens is zeer eenvoudig. Membrain kan tevens via API of Zapier geïntegreerd worden met oplossingen naar keuze. En uiteraard is Membrain als volwaardig CRM systeem in te zetten waarbij alles draait om snelheid, eenvoud, productiviteit en actiegerichtheid.

Bewezen integratie met markstandaarden en wereldwijd bewezen:
Membrain is een 100% cloud toepassing en heeft standaard integraties met Hubspot, Zendesk, Zapier, Salesforce.com, Microsoft Office en Google. Ook andere oplossingen zijn eenvoudig te integreren. Membrain wordt wereldwijd door organisaties gebruikt in alle bedrijfsgroottes en branches.Membrain wordt vaak toegepast binnen de B2B markt met complexe sales, grote DMU en lange sales cycli. Membrain is twee jaar op rij uitgeroepen tot beste CRM oplossing(bron Top Sales World) en is tevens door klanten/gebruikers als high performer benoemd volgens G2Crowd.

Trefwoorden: Salesproces, Salessoftware, Membrain, Training, Playbook, Salesmethodiek, Salescyclus, Forecasting, Pipeline, Coaching




Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam SalesBreakThrough
Adres Boomblauwtje 110
Postcode en plaats 7323 VR Apeldoorn
Contactpersoon Eric Boers
Telefoon +31 680065116
E-mail info@salesbreakthrough.nl
Meer informatie Bezoek website




Zinnovation CRM

Reacties uitgeschakeld voor Zinnovation CRM
Zinnovation

Zinnovation, dé betrouwbare CRM partner voor het implementeren, aanpassen en beheren van uw CRM omgeving.

Bekijk hier meer leveranciers van CRM software
 
 



Onze gedrevenheid brengt u veel verder dan u mag verwachten. Onze focus ligt op de best mogelijke inrichting van uw commerciële processen. Verbeteren van uw klantgerichtheid? Meer omzet of betere marges? Uit welke kanalen wilt u informatie vastleggen? Wij weten daar wel raad mee. Niet alleen het op de juiste wijze invoeren van informatie is van belang maar ook wat u met die data wilt gaan doen.

Zinnovation heeft ruime sales en marketingervaring in huis waardoor wij goed met u mee kunnen denken in creatieve oplossingen. Techniek gaat steeds vaker hand in hand met marketing. Er worden marketingtools ontwikkeld die betere inzichten geven in de gedachten en wensen van klanten. Uiteindelijk is het vertrouwen en aankoopgedrag van uw klanten wat bepaald of u succesvol bent en niet alleen uw verkoopgedrag. Daar moet u uw verkoopactiviteiten op aanpassen ook in uw CRM systeem. Wanneer heeft u voor het laatst een klanttevredenheidsonderzoek gedaan? Is dat uitgevoerd en opgeslagen in uw CRM systeem? Met de rapportagetools in CRM kunt u de conclusie van zo’n onderzoek ook weer inzetten in uw relatie met de klant.

Wij kiezen ervoor om ons niet op één branche te focussen aangezien die ervaring ons de afgelopen jaren alleen maar voordeel heeft opgeleverd. De breedte geeft ons aanzienlijk meer kennis en creativiteit om oplossingen te bieden die doeltreffend zijn.

CRM beheer, hoort goed belegd te zijn intern en/of bij Zinnovation CRM beheer. Wij bieden een ervaren beheerservicedesk om u te ondersteunen. CRM is een organisch geheel wat meegroeit met de organisatie en daardoor aan verandering onderhevig is. Wij denken met al onze klanten mee waardoor wij een pro-actief beleid hanteren. Wij informeren u regelmatig over vernieuwingen binnen het snel groeiende CRM landschap. Naast het up en running houden van uw CRM systeem zorgen wij ook dat de benodigde aanpassingen of koppelingen worden uitgevoerd. Op die manier is uw CRM strategie verzekerd van een sterke ondersteuning vanuit uw CRM systeem.

CRM trainingen, wij bieden basis en super user trainingen die aangepast zijn op uw werksituatie en de inrichting van uw CRM omgeving. Het succes van CRM is naast een goede inrichting afhankelijk van uw medewerkers en het enthousiasme waarmee zij CRM gebruiken. Een juiste communicatie en training zijn daarbij een belangrijke stap.

CRM recyclen, het is niet meer van deze tijd om niet weloverwogen te ondernemen. Daarom is het goed om eerst te bekijken of uw reeds aangekochte software nog bruikbaar is. Na een grondige analyse van uw eisen en wensen bekijken wij de huidige CRM omgeving. Het is vaak goed mogelijk het bestaande systeem nieuw leven in te blazen. Waarom een nieuw CRM systeem aanschaffen als er nog recycle mogelijkheden zijn. Het niet meer of niet goed gebruiken van CRM lijdt er toe dat de CRM software geen waarde meer toevoegt voor uw bedrijf. Laat ons er samen met u naar kijken omdat wij er zeker van zijn dat wij in 80% van de gevallen de helpende hand kunnen bieden waardoor uw CRM systeem weer gebruikt wordt daar waar het voor bedoeld is.

Trefwoorden: CRM, CRM beheer, CRM support, CRM ondersteuning, CRM training, Microsoft CRM, Microsoft CRM beheer, Sage CRM, Sage CRM, beheer, Applicatiebeheer



WHITEPAPERS

Wat is CRM eigenlijk?
8 tips voor goed beheer van uw crm applicatie

Bekijk hier alle whitepapers van Zinnovation CRM


REFERENTIES

BEND CRM
Blik op Werk
Blok Group
Bouwfonds PD
Bouwfonds MAB
BTC Teleconsult
Citroën
CRM2Care
CRM excellence
Derco
Es & Ee
Fontys Hogescholen
Hanzehogeschool Groningen
Het Consultancy Huis
Joulz
KIT (Koninklijk Instituut voor de Tropen)
PSV
Sibbing
SRO
Noordelijke Ontwikkelings Maatschappij
Power Storage Europe
POSTV
Prisma Adviesgroep
Solo Documents
Sparkling CRM
Syntens
Tebodin
VSB.bank
VWE
VWPFS


Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam Zinnovation CRM
Adres Koopvaarder 2a
Postcode en plaats 1625 BZ Hoorn
Contactpersoon Petra Hagemeijer
Telefoon 0229-276 390
E-mail info@zinnovation.nl
Meer informatie Bezoek website




The Best CRM

Reacties uitgeschakeld voor The Best CRM

The Best CRM® is de partner voor al uw CRM vraagstukken: CRM Advies, CRM Pakket Selectie, CRM Invoering en CRM Trainingen & Opleidingen. Profit als Non-Profit.

Bekijk hier meer leveranciers van CRM software
 
 



The Best CRM, uw partner voor vraagstukken op het vlak van klantgericht ondernemen.

The Best CRM is pakket onafhankelijk. Het uitgangspunt is uw vraagstelling, niet een bepaalde (CRM) technologie. De aanpak is gericht op een betrokken organisatie ontwikkeling, niet een eenmalig project. De Customer journey met haar touchpoints staat centraal in de aanpak.

Afhankelijk van uw vraagstelling en uitgangssituatie kunnen wij met U samenwerken op het vlak van:

1) CRM verkenning. Een eerste verkenning, waar te starten met CRM / Cx?

  • CRM scan, wat zijn de uitdagingen?
  • Real life klantgericht ondernemen, zelf klantgerichtheid ervaren.
  • Opleiding klantgericht ondernemen in een dag.

2) CRM selectie en invoering. Het fundament voor klantgericht ondernemen.

  • CRM pakketselectie.
  • CRM implementatie.
  • CRM opleidingen.

3) CRM organisatie ontwikkeling. Er staat een goed CRM fundament, op basis hiervan:

  • CRM / Cx strategie
  • Customer / buyer journey,
  • Eenjarige leergang klantgericht ondernemen.
Trefwoorden: CRM Trainingen, CRM Advies, CRM pakketselectie, CRM strategie, klantgericht ondernemen



Whitepapers

Whitepaper CRM. De “R” in Customer Relationship Management strategie


REFERENTIES

o.a. Ministerie van Defensie, bol.com, Rituals, PontMeyer, AutoDistribution Benelux, Sanitec, Tennant, Hemmink, Xenos, Mediq


DEMO’S





Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam The Best CRM
Adres Jutphasestraatweg 14
Postcode en plaats 3434 BM Nieuwegein
Contactpersoon Edwin Best
Telefoon 0308771370
E-mail edwin@thebestcrm.nl
Meer informatie Bezoek website




ABCrm

Reacties uitgeschakeld voor ABCrm
ABCrm

ABCrm is gemakkelijk in het gebruik, betaalbaar en schaalbaar (1 tot 50 gebruikers). U kunt beginnen met de gratis proefversie van onze online CRM, ook handig voor ZZP’ers en starters. Lees meer



Sage CRM

Reacties uitgeschakeld voor Sage CRM
Sage CRM

Sage CRM is de marktleider in geïntegreerde oplossingen voor boekhouding/commercieel beheer, uitbetalingen en online betalingen.

Bekijk hier meer leveranciers van CRM software
 
 



U bent op zoek naar software voor het beheer van uw klantenrelaties en wil niets verloren zien gaan? U wil uw verkoopkracht aanscherpen? U wil tijd besparen bij elke vorm van klantenbinding en prospectie?

Sage CRM helpt u de commerciële prestaties van uw onderneming te verhogen

Sage CRM wordt reeds dagelijks gebruikt door meer dan 14.000 KMO’s in 70 landen voor het beheer van hun klantendienst, marketingacties en verkoopkrachten. Dankzij Sage CRM wordt de prospectie van nieuwe klanten en het sluiten van verkopen eenvoudiger en sneller, en kunnen duurzame en winstgevende relaties worden opgebouwd.

Complete mobiele CRM applicatie binnen handbereik

Sage CRM is een programma dat u snel en gemakkelijk in gebruik kunt nemen. Uw medewerkers leveren onmiddellijk prestaties. De belangrijkste kenmerken: betaalbaar, personaliseerbaar en mobiel.

Betaalbaar: Sage CRM is de CRM oplossing bij uitstek voor u. Ze werd ontwikkeld rekening houdend met de budgetten van KMO’s. Ze is bovendien eenvoudig in gebruik dankzij de intuïtieve interfaces.

Personaliseerbaar: U kunt Sage CRM personaliseren in functie van de noden van de onderneming of op basis van de gebruikersvoorkeuren.

Mobiel: U hebt toegang tot alle functies via een simpele webbrowser, via elk mobiel apparaat ter wereld (iPhone/Android™/Tablet), 24u/24u.
Sage CRM kan bovendien naadloos worden geïntegreerd in de andere beheeroplossingen van Sage, MS Exchange, MS Outlook en sociale media.

Trefwoorden: CRM software, mobiele CRM applicatie, Sage CRM



REFERENTIES

A&B Partners
Huurland
Privacycommissie
Ethias
Huppertz


DEMO’S


Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam Sage CRM
Adres Rue Natalis 2
Postcode en plaats 4020 Luik
Contactpersoon
Telefoon +32 4 343 77 46
E-mail info@sage.be
Meer informatie Bezoek website




Archie

Reacties uitgeschakeld voor Archie
Archie

Archie. CRM software voor Relatiebeheer en CRM op uw eigen netwerk of in de Cloud.

Bekijk hier meer leveranciers van CRM software
 
 



Visie
Succesvol relatiebeheer rust op twee pijlers: directe beschikbaarheid van actuele gegevens en effectieve communicatie met klanten en prospects. Het gebruik van één centraal CRM relatiebestand met snelle zoekmogelijkheden vormt een doeltreffende oplossing voor efficiënte communicatie. Archie is specifiek vanuit deze gedachte ontwikkeld.

Missie
Onder de merknaam “Archie” wij de beste software en ondersteuning leveren voor het slim benutten van gegevens, zodat er optimaal profijt getrokken wordt uit beroepsmatige en persoonlijke contacten.

Wij willen dat het gebruik van de CRM software onze klanten een voorsprong geeft en direct leidt tot meetbare kostenverlaging, verhoging van productiviteit, verbetering van efficiency en motivatie.

Producten en diensten
Het basisproduct draagt de merknaam Archie. Deze lijn is gesplitst in oplossingen voor Profit en Non-Profit organisaties.

Archie is bij organisaties het hart van de organisatie als het gaat om relatiebeheer. Gebruikers hebben een helicopterview over alle gegevens die te maken hebben met relaties en contactpersonen. Dit maakt het makkelijk om met veel contacten langdurige relaties op te bouwen.

Het gebruik zorgt er ook voor dat alle formele en informele informatie binnen de organisatie blijft en niet verdwijnt door het verloop van personeel.

Aanvullend op de productlijnen ontwikkelt en levert Archie Europe diensten voor implementatie, training, consultancy, onderhoud en support.

Met het aantal implementaties bij toonaangevende organisaties zijn wij op dit moment marktleider binnen de Benelux.

Trefwoorden: CRM software, Relatiebeheer, Cloud, Consultancy, Support



REFERENTIES

Door intensieve contacten met relaties en continue ontwikkeling van het product, zijn wij uitgegroeid tot een toonaangevende speler binnen de Benelux. Dankzij 25 jaar praktijkervaring behoort Archie momenteel tot de meest geavanceerde CRM software die verkrijgbaar is.

Klanten maken op dit moment gemiddeld al meer dan 10 jaar van de oplossingen gebruik. Daarmee staan wij aan de top met betrekking tot Customer Lifetime.

De klanten zijn voor het merendeel excellente organisaties die tot de top in hun marktgebied willen behoren. Archie relatiebeheer software levert een positieve bijdrage aan hun succes.

Archie is in gebruik in vele branches, zoals dienstverlening, Handel, Mens en Maatschappij en Radio en TV.


DEMO’S



Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam Archie
Adres Gorslaan 10
Postcode en plaats 1441 RG Purmerend
Contactpersoon
Telefoon +31 (0) 299 411 800
E-mail archie@archie.nl
Meer informatie Bezoek website




Hybrid SaaS

Reacties uitgeschakeld voor Hybrid SaaS

Of u op kantoor of onderweg bent, als u beschikt over een apparaat met een internet verbinding kunt u gebruik maken van Hybrid SaaS, zo beschikken u en uw collega’s real-time de laatste informatie over de projecten van uw bedrijf

Bekijk hier meer leveranciers van CRM software
 
 



Hybrid SaaS is sinds 2006 gespecialiseerd in systeembeheer en software ontwikkeling. Hybrid SaaS heeft een grote en zeer diverse relatiekring in tal van bedrijfsbranches. Ondanks dat elke organisatie verschilt en een unieke aanpak vereist, zijn veel basis processen praktisch hetzelfde. Het is daarom niet verwonderlijk dat vraagstukken over het optimaliseren van deze basisprocessen veel gelijkenissen vertonen. Vanuit deze vraagstukken is Hybrid SaaS gaan nadenken over oplossingen. De oplossing heeft geresulteerd in de ontwikkeling van het softwaresysteem Hybrid SaaS | Online Business Software.

De uitgangspunten bij de ontwikkeling waren simpel:

  • Breed toepasbaar binnen verschillende bedrijfsbranches;
  • Makkelijk en snel in gebruik;
  • Flexibel en schaalbaar.

Hybrid SaaS wordt uiteindelijk als online internetdienst aangeboden, welke binnen meer dan 80% van alle bedrijfsbranches toepasbaar is.

Het enige wat men nodig heeft is een computer met internetaansluiting. Na installatie van de browser kunt u direct met slechts een internetverbinding overal ter wereld gebruik maken van Hybrid SaaS.

Trefwoorden: Werkbonnen, Kwaliteitsborging, Servicemeldingen, digitalisatie, voortgangsregistratie, vragenlijsten, tijdregistraties, ticketsysteem



REFERENTIES

Vriedak – dakbedekkingen
Groenenboom
René Don hoveniers
Bam techniek
FWS



Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam Hybrid SaaS
Adres Platinastraat 10 E
Postcode en plaats 2872 ZX Schoonhoven
Contactpersoon
Telefoon 0850021940
E-mail info@hybridsaas.com
Meer informatie Bezoek website




Avanade – Microsoft Dynamics CRM

Reacties uitgeschakeld voor Avanade – Microsoft Dynamics CRM
Avanade

Bij Avanade willen we het voortouw nemen als digitale innovator, resultaten boeken voor onze klanten en hun klanten met de kracht van onze mensen en het ecosysteem van Microsoft. Dat is onze visie.

Bekijk hier meer leveranciers van CRM software
 
 



Bij Customer Relationship Management (CRM) gaat het tegenwoordig om snel reageren op de behoeften van klanten, nieuwe waarde creëren en de betrokkenheid van de klant door middel van de digitale klantervaring vergroten.

Als ’s werelds grootste leverancier van Microsoft Dynamics CRM helpen we u bij het kiezen, beheren en aanbieden van de juiste ervaring. We bieden oplossingen voor marketing, salesmanagement en klantenservice om uw inzicht in uw klanten te vergroten, de kosten te verlagen en de verwachtingen van uw klanten te overtreffen.

Doelstellingen van CRM
Dankzij onze ervaring met honderden internationale klanten in 19 branches kunnen wij u helpen om uw klantervaring te transformeren. Enkele voorbeelden van de mogelijkheden:
– Eén overzicht krijgen van de klant en niet langer in silo’s werken
– “Momenten van de waarheid” van klanten ontdekken, begrijpen en benutten
– Het aanbod en de ervaringen van klanten personaliseren
– Self-service door klanten verbeteren
– Meerdere interactiekanalen voor klanten beheren
– Consistente bedrijfsprocessen gebruiken om de kosten te beheersen

Trefwoorden: CRM software, Microsoft Dynamics, marketing, salesmanagement, klantenservice



REFERENTIES

Husqvarna
ABM Amro
Accenture AOS
Bama
COOP


Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam Avanade Netherlands BV
Adres Orteliuslaan 1000
Postcode en plaats 3528 BD Utrecht
Contactpersoon
Telefoon +31 (0)30 307 4000
E-mail info-nl@avanade.com
Meer informatie Bezoek website




BrixCRM

Reacties uitgeschakeld voor BrixCRM
BrixCRM

BrixCRM is een gedreven CRM dienstverlener. Met onze effectieve CRM en marketing automation oplossingen helpen wij uw organisatie duurzame klantrelaties op te bouwen en de waarde van én voor klanten te verhogen. Dit doen wij door effectieve software te implementeren en te integreren.

Bekijk hier meer leveranciers van CRM software
 
 



SugarCRM biedt de meest innovatieve, flexibele en betaalbare CRM software in de markt. Meer dan 1,7 miljoen marketing, sales, service en support professionals in ruim 120 landen vertrouwen op Sugar voor het leveren van een optimale klantervaring.

Innovatief
Sugar richt zich op de individuele gebruiker. Het user first design zorgt ervoor dat Sugar makkelijk te gebruiken is en informatie helder en overzichtelijk wordt gepresenteerd. Gebruikers worden optimaal ondersteund, waardoor de klant de beste service ontvangt.

  • Dashboards en dashlets zijn personaliseerbaar, zodat iedere gebruiker snel inzicht heeft in de voor hem of haar relevante informatie.
  • Het Intelligence Panel biedt een 360-graden klantbeeld, door zowel contextuele informatie uit Sugar als externe systemen te tonen.
  • Sugar is op elk mobiel apparaat te gebruiken en biedt een optimale en consistente mobiele gebruikservaring.
  • Geïntegreerde collaboration tools helpen verschillende afdelingen beter samen te werken.

Flexibel

  • Door zijn open karakter is Sugar eenvoudig te integreren met vrijwel alle externe tools en applicaties.
  • Het aanpassen van de inrichting is niet aan grenzen gebonden. Nieuwe velden, tabellen, schermen en lijsten zijn gemakkelijk aan te maken.
  • Sugar biedt een breed scala aan installatiemogelijkheden, waaronder On Site, On Demand, SaaS, private cloud of public cloud.

Betaalbaar

  • SugarCRM kent een uniek, simpel en transparant prijsmodel (Sugar PurePrice): één vaste, heldere prijs voor een volledige CRM-oplossing. Geen verborgen additionele kosten of gedwongen upgrades.
  • In vergelijking met andere grote CRM-leveranciers biedt SugarCRM een lage Total Cost of Ownership (TCO).
  • U betaalt geen licenties, maar een vast bedrag per gebruiker, per jaar om van de software gebruik te kunnen maken.
  • Een subscription biedt standaard volledige CRM-functionaliteit, mobiele ondersteuning, uitgebreide rapportagefuncties en dashboards, workflow- en toegangsbeveiliging en social media integratie.

Vraag vrijblijvend een gratis online demo aan op onze site

Trefwoorden: CRM software, Sugarcrm, Open source, relatiebeheer, sales force automation



WHITEPAPERS

Bekijk hier alle whitepapers van BrixCRM


REFERENTIES

Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB)
Politie Nederland
Dekatel
Mulder-Hardenberg Group
Stichting Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek (CPNB)
Emesa (o.a. VakantieVeilingen.nl)
Agentschap NL
Vanderlande
ADMB
Lei Import
Watts Industries
Kijk voor diverse referentie cases op onze site: www.brixcrm.nl/klanten


Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam BrixCRM
Adres Twentepoort Oost 18c
Postcode en plaats 7609 RG Almelo
Contactpersoon Jan-Maarten Plomp
Telefoon 088 10 20 600
E-mail info@brixcrm.nl
Meer informatie Bezoek website




CRM excellence

Reacties uitgeschakeld voor CRM excellence
CRM excellence

CRM excellence helpt organisaties hun klantverwachting te overtreffen, waarbij de focus ligt op commerciële processen.

Bekijk hier meer leveranciers van CRM software
 
 



CRM excellence helpt organisaties hun klantverwachting te overtreffen, waarbij de focus ligt op commerciële processen. Hierdoor wordt de klantrelatie versterkt en het commercieel rendement verbeterd. Strategische en operationele CRM uitdagingen gaan zij graag aan. Of u nu hulp nodig heeft bij het vinden van passende CRM software, CRM processen wilt vertalen naar de inrichting hiervan, CRM gebruikersacceptatie wilt bereiken of uw commerciële resultaat wilt verbeteren door middel van CRM. Klanten winnen, binden en behouden. Dat is waar het bij Customer Relationship Management (CRM) om draait.
Trefwoorden: CRM software, CRM implementatie, CRM advies, CRM selectie



WHITEPAPERS

CRM: Zijn alle klanten even belangrijk?
Social media en CRM

Bekijk hier alle whitepapers van CRM excellence


REFERENTIES

Radboud Universiteit – “CRM excellence is een deskundige en flexibele organisatie”.

PSV – “We hebben we nu geen last meer van losse databases op het netwerk wat erg onderhoud gevoelig was en niet altijd even betrouwbaar. Al met al een winst op vele gebieden”.

Hooghoudt – “De no-nonsense aanpak van CRM excellence bleek goed aan te sluiten bij de stijl van ons bedrijf”.

Eneco – “De samenwerking met CRM excellence verliep erg goed. Zij zijn betrokken, professioneel en hebben kennis van zaken”.


DEMO’S


Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam CRM excellence
Adres Boerlaan 3
Postcode en plaats 9752 VZ Haren
Contactpersoon Marielle Dellemijn
Telefoon 050 309 69 95
E-mail info@crmexcellence.nl
Meer informatie Bezoek website




BEND CRM – Microsoft Dynamics CRM

Reacties uitgeschakeld voor BEND CRM – Microsoft Dynamics CRM
BEND CRM

Met een ervaren en enthousiast team voert BEND CRM implementaties uit op basis van Microsoft Dynamics CRM.

Bekijk hier meer leveranciers van CRM software
 
 



We bieden oplossingen voor:

  • Verkoop: Altijd en overal klantgegevens
  • Marketing: Eenvoudig rendement meten van uw campagnes
  • Klantenservice: Biedt persoonlijke service op elk moment via ieder (social) kanaal
  • Social CRM: Verrijk uw klantbeeld met social media activiteiten

Garanties en duidelijkheid
Het liefst doen we zaken op basis van een fixed price. De duidelijkheid, afbakening en helderheid die daarvoor nodig is staan bij onze werkwijze centraal. Een uniek uitgangspunt bij de implementatie van software.

De belangrijkste kenmerken van onze mensen:

  • Nuchter en no nonsense mentaliteit
  • Flexibel en snel schakelen
  • Ervaren en persoonlijk
  • Plezier en Passie

Benieuwd naar de mogelijkheden van Microsoft Dynamics CRM en wat CRM voor uw organisatie kan betekenen? Wij helpen u graag!

T: 050 820 0213
E: info@bendcrm.nl

Trefwoorden: CRM software, Microsoft, Microsoft Dynamics CRM, marketing, klantenservice, Social CRM, Sales, CRM training



WHITEPAPERS

De toegevoegde waarde van CRM in het MKB


REFERENTIES

Noordelijk Hogeschool Leeuwarden/Stenden Hogeschool Leeuwarden
Onder de verantwoordelijkheid van BEND is Microsoft Dynamics CRM Online geïmplementeerd bij de afdelingen Marketing/Communicatie, Bureau Aanmeldingen.

Fryslan Ring Luxwoude (http://www.fryslanring.nl/)
Fryslan Ring ontplooit diverse initiatieven op het gebied van de ontwikkeling van glasvezel in de provincie Friesland. BEND heeft Microsoft Dynamics CRM geïmplementeerd ter ondersteuning van zowel de relatiebeheerprocessen, marketingprocessen als de afhandeling voor de aanvraag van een contract (verzoek tot mogelijke levering glasvezel). De contracten worden in diverse vormen aangeboden. Procesmanagement binnen CRM zorgt ervoor dat diverse type aanvragen en contracten conform de juiste procedure worden afgehandeld.

Ook het proces rondom de initialisatie van een nieuwe glasvezelproject wordt binnen CRM gefacilieerd. Hierbij heeft Fryslan Ring zowel te maken met verschillende stakeholders in het openbaar bestuur, bedrijfsleven (bedrijventerreinen), particulieren en de onderlinge verbanden daartussen.

NDC mediagroep Leeuwarden/Groningen
Na een uitgebreide pakketselectie heeft BEND in 2014 opdracht gekregen, om Microsoft Dynamics CRM te implementeren ter ondersteuning van de dagelijkse werkzaamheden op de afdeling marketing. De implementatie bij NDC bestaat uit twee belangrijke pijlers . Ten eerste de ondersteuning van de dagelijkse werkzaamheden op de afdeling marketing.

Naast het proactief benaderen van de diverse klanten en doelgroepen vanuit CRM met diverse marketingacties, hebben we ook het gehele aanvraagproces rondom een nieuw abonnement binnen CRM geïmplementeerd. Hiervoor zijn koppelingen gerealiseerd met de diverse Webportals en website van NDC en is er een koppeling gemaakt met het abonnementensysteem.

Rijksdienst voor het wegverkeer (RDW), Veendam
BEND is sinds 2012 de vaste “Sparringspartner” op het gebied van Microsoft Dynamics CRM bij de RDW. We zijn begonnen met de implementatie van CRM rondom het aanvraagproces van de zogenaamde “Eigen gegevens” op de afdeling klantenservice.

Na de succesvolle implementatie van dit proces binnen CRM heeft BEND een vaste rol in het CRM team gekregen, waarbij we meedenken en meewerken aan de organisatie brede uitrol van Microsoft CRM binnen de RDW. We hebben een gezamenlijke roadmap opgesteld, met een prioritering van te implementeren functies en gebruikersgroepen. BEND draagt vervolgens ook bij aan de daadwerkelijke implementatie ervan. Door de strategische positie van CRM hebben geholpen met het opzetten van een beheerorganisatie, voor de dagelijkse ondersteuning aan gebruikers.


Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam BEND CRM
Adres Paterswoldseweg 808
Postcode en plaats 9728 BM Groningen
Contactpersoon Bert Doedens
Telefoon 0508200213
E-mail info@bendcrm.nl
Meer informatie Bezoek website




EASE Bedrijfsapplicatie – Builders en Performers

Reacties uitgeschakeld voor EASE Bedrijfsapplicatie – Builders en Performers
Builders en Performers

Builders en Performers heeft jaren ervaring in het het ontwikkelen, implementeren en exploiteren van innovatieve IT oplossingen.

Bekijk hier meer leveranciers van CRM software
 
 



Met de toepassingen van de EASE bedrijfsapplicatie beschikt u altijd over de juiste informatie op het juiste moment. De oplossingen ondersteunen namelijk efficiënt en integraal de bedrijfsactiviteiten. Het is flexibel en het is fijn in gebruik met een focus op de ondersteuning van uw bedrijfskundig specialisme.

performance 1Kenmerken EASE bedrijfsapplicatie

In dashboards alle klantinformatie centraal
In één oogopslag inzicht en toegang tot essentiële informatie ( ook op de telefoon)

Flexibele inrichting van uw bedrijfsapplicatie
Uw specialisme bepalen hoe en we welke gegevens worden verzameld. Dit is eenvoudig te wijzigen als beheerder.

Integrale bedrijfsondersteuning
(potentiële) klanten, leveranciers, voorraad, facturen, contracten en andere essentiële bedrijfsinformatie centraal en efficiënt beheren

performance 2Ondersteuning dagelijkse operatie
Mails, documenten, agenda’s, planningen en gestructureerde bedrijfsinformatie zijn efficiënt opgenomen in het bedrijfsproces.

Her)gebruik bestaande systemen
Gooi niets weg wat goed is: (her)gebruik specialistische systemen zoals boekhouding en urenregistratie

Triggers en alerts
Actief worden de interne en externe stakeholders vanuit het systeem gestimuleerd om het juiste te doen

Veilig en discreet
De EASE bedrijfsapplicatie heeft alle eisen en toetsen uit de financiële en medische wereld prima doorstaan

Trefwoorden: CRM, workflow, bedrijfsapplicatie, EASE, webbased, SaaS, documentmanagement



REFERENTIES

Hof Hoorneman Bankiers
HHB maakt gebruik van de bankoplossing “Prometheus” gerealiseerd en geëxploiteerd door Builders en Performers. Deze bankapplicatie ondersteunt het klantbeheer en de bijbehorende bankprocessen, waaronder bancaire transacties. Deze volledige bankoplossing is uitermate geschikt voor community banking.

Participatie Maatschappij Oost Nederland ( PPM Oost)
PPM Oost maakt gebruik van het Informatie managementsysteem “VenturePlan” gerealiseerd en geëxploiteerd door Builders en Performers. De organisatie wordt ondersteunt in het afhandelen van velen investeringsaanvragen volgens vaste procedures. De procedures worden ingericht met workflow’s en zijn volledig configureerbaar. Alle participaties worden binnen dit systeem beheerd.

Relatiebeheer en documentmanagement voor Talentenpool
Builders en Performers is ontwikkelaar en exploitant van de digitale kantooroplossing van de Talentenpool. Zij zijn sterk in strategische personeelsplanning en loopbaanontwikkeling (talentontwikkeling). Ze hebben velen kandidaten en werkgevers in beheer die zij bemiddelen naar andere organisaties. Hierbij wordt op projectbasis gewerkt met uiteenlopende opdrachtgevers, leveranciers en externe bemiddelaars. Binnen één centraal systeem wordt alle historie en activiteiten netjes georganiseerd en beschikbaar gesteld naar behoefte van de betrokkene.

CRM voor TamCom B.V.
Builders en Performers is ontwikkelaar en exploitant van het CRM systeem van TamCom. TamCom is leverancier van hard- en software in de veeteelt industrie en hebben veel mensen actief in de buitendienst. Graag wilde ze een alternatief voor Microsoft Dynamics, waarin de medewerker beter wordt ondersteund in het werk. Met de geleverde oplossing worden alle afdelingen ondersteund met worklow management en persoonelijke dashboards waarin alle relevante informatie beschikbaar is.


DEMO’S



Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam Builders en Performers
Adres Sleepboot 9a
Postcode en plaats 3991 CN Houten
Contactpersoon Henk Hoeksema
Telefoon 055 – 526 3887
E-mail info@benp.nl
Meer informatie Bezoek website




Digitaal Kantoor

Reacties uitgeschakeld voor Digitaal Kantoor
Digitaal Kantoor

Digitaal Kantoor combineert online boekhouding met facturatie, projecten en urenregistratie, CRM, handel en voorraadbeheer.

Bekijk hier meer leveranciers van CRM software
 
 



Van een lead naar een klant
Salestrajecten die gevolgd kunnen worden van begin tot einde. Efficiënt en effectief beheer uw sales, door middel van overzichtelijke facturatie en CMS. Met Digitaal Kantoor kunt u in 1 online database zien wie u sales zijn en alle relevante gegevens worden eraan gekoppeld.

Koppelingen
Digitaal Kantoor probeert uw huidige klantdata te verreiken met interne en externe bronnen. Denkt u bijvoorbeeld aan het koppelen van uw e-mail, social media, google maps. Ook wordt actief gekeken of de adresgegevens in uw database nog wel corresponderen met wat bij de KvK geregistreert staat. Wilt u SMS in grootte aantallen versturen, of alleen automatisch wanneer u een bepaalde workflow in gang wilt zetten. Ook dit is mogelijk met Digitaal Kantoor.

Trefwoorden: Online boekhouding, urenregistratie, relatiebeheer, voorraadbeheer, projectmanagement, HRM, ERP, zzp-er, webshop



DEMO’S


Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam Digitaal Kantoor B.V.
Adres Hoge Gouwe 113a
Postcode en plaats 2801 LD Gouda
Contactpersoon Bob Salm
Telefoon 010 340 06 01
E-mail sales@digitaalkantoor.nl
Meer informatie Bezoek website




Simplicate software

Reacties uitgeschakeld voor Simplicate software
Simplicate CRM

Simplicate is een snelgroeiende software scale-up met kantoren in Groningen en Amsterdam. Met gebruiksvriendelijke CRM- en projectsoftware maken wij al sinds 2015 meer dan 1.300 dienstverleners succesvoller, door de meest efficiënte flow van eerste klantcontact tot en met factuur. Onze klanten vergroten hun succes door tijdsbesparing, efficiënt werken, de juiste inzichten en gelukkigere medewerkers.


 

Voordelen
Complete en gebruiksvriendelijke CRM- en projectsoftware

  • Professionaliseer jouw bedrijf met met de best practices voor jouw branche.
  • Breng alle informatie bij elkaar en profiteer van optimaal inzicht.
  • Vergroot de medewerkerstevredenheid door het gebruiksgemak.
  • Gemakkelijk samenwerken en altijd inzicht in de werkzaamheden.

Altijd en overal realtime inzicht hoe jouw bedrijf presteert

  • Meer betrokkenheid van medewerkers door realtime inzicht.
  • Valideer jouw onderbuikgevoel met realtime inzicht en stuur tijdig projecten bij.
  • Financieel bewustzijn als projectleider zorgt dat je tijdig in kunt grijpen in projecten.

Snel en eenvoudig factureren

  • Vergeet nooit meer uren te factureren.
  • Bespaar tot 85% tijd op jouw facturatie.
  • Voorkom verrassingen door een betrouwbare voorspelling van jouw toekomstige omzet.
  • Financieel overzicht toont precies hoe je ervoor staat.

Brand promise
Gebruiksvriendelijke CRM- en projectsoftware voor de meest efficiënte flow in jouw bedrijf.

Positioning statement
Meer dan 1.300 dienstverleners zijn succesvoller gaan werken door de gebruiksvriendelijke CRM- en projectsoftware van Simplicate. Ervaar de meest efficiënte flow in jouw bedrijf van eerste klantcontact tot en met factuur.

Trefwoorden: CRM, Relatiebeheer, Sales, Offerte, Projecten, Projectmanagement, Factureren, Urenregistratie, HRM, Workflow


REFERENTIES

B&G Foodfactory B.V., Britelayer B.V., Business Collectief, De Beer/Zwarts, Gebroeders de Vries, Gevel en Huis Roden B.V., ICTRecht, B.V., Internet Service Nederland, J9 Design, LoyaltyGame, MKB Centraal, OAMKB Sittard-Geleen, Peppermint Media, Recall Multimedia, Reclamefolder.nl, Simone Ramakers Praktijk voor Angststoornissen, Storm Insights, Storm Marketing Consultants B.V., Wayne Parker & Kent, Westera Dak & Gevel B.V.


Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 030 227 21 20

Bedrijfsnaam Simplicate
Adres Laan Corpus Den Hoorn 108
Postcode en plaats 9728 JR Groningen
Contactpersoon Adah Strampel
Telefoon 088 – 5200 500
E-mail support@simplicate.nl
Meer informatie Bezoek website




Devuta.com

Reacties uitgeschakeld voor Devuta.com
Devuta

Waarom is er nog geen goed, gemakkelijk, compleet én betaalbaar CRM pakket voor bijvoorbeeld freelancers en (kleine) MKB-bedrijven? Dat vroeg Devuta zich ook af. Daarom hebben wij een programma ontwikkelt waarmee u direct aan de slag kunt. U kunt Devuta dertig dagen geheel vrijblijvend uitproberen! Lees meer



WIZZkit

Reacties uitgeschakeld voor WIZZkit
WIZZ software

WIZZ software en service is een klein bedrijf dat flexibel en snel kan inspelen op de wensen van de klant. Het standaardpakket WIZZkit is modulair opgebouwd en kan daardoor geheel op maat worden ingesteld. Extra gebruikers of functionaliteit kan later altijd worden toegevoegd.

Bekijk hier meer leveranciers van CRM software
 
 



WIZZ is voornamelijk gericht op MKB, ZZP en zorgverleners (therapeuten, coaches e.d.). Daarnaast krijgt de beveiligingsbranche ook een steeds groter aandeel (m.n. objectbeveiliging en surveillance).

Beschikbare standaardfunctionaliteit: Relatiebeheer, Dossierbeheer, Agendabeheer, Facturatie, Kilometerregistratie, Opdrachtenplanning.

Met de geïntegreerde Workflowmanager kunnen uw processen via procesdiagrammen volledig aan de hand van taken worden aangestuurd.

Trefwoorden: Relatiebeheer, Dossierbeheer, Agendabeheer, Opdrachtenplanning, Workflowmanager, Facturatie, Kilometerregistratie, CRM, ERP, ZZP



DEMO’S

WIZZkit administratie software gratis proberen: www.wizz-software.nl/administratiepakket-gratis-proberen/



Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam WIZZ software en service
Adres Warnsveldseweg 124
Postcode en plaats 7204 BH Zutphen
Contactpersoon Stef Merlijn
Telefoon 0575-511882
E-mail info@wizz-software.nl
Meer informatie Bezoek website




SuperOffice CRM

Reacties uitgeschakeld voor SuperOffice CRM

SuperOffice ontwikkeld CRM software waarmee elke gebruiker sterke en loyale klantrelaties tot stand kan brengen.

Bekijk hier meer leveranciers van CRM software
 
 



SuperOffice is een internationale CRM ontwikkelaar en levert slimme oplossingen voor de B2B-markt. In Nederland werken honderden bedrijven met de gebruikersvriendelijke software. SuperOffice CRM staat voor resultaat en gebruiksgemak.

CRM voor het Nederlandse MKB
SuperOffice is één van Europa’s toonaangevende CRM software leveranciers. Het Noorse bedrijf beschikt over meer dan 25 jaar ervaring in de CRM markt. Ruim 12.000 internationale klanten maken gebruik van de CRM oplossingen. In Nederland ondersteunt SuperOffice Benelux ruim 800 tevreden klanten.

Klantinformatie centraal geborgd
Customer Relationship Management (CRM) of ook wel klantrelatiebeheer draait erom dat bedrijven succesvoller zijn door hun klantcontacten beter te managen. Dit houdt in het centraliseren van klantcontactinformatie zoals, telefoongesprekken, bezoekverslagen, vervolgacties, marketingactiviteiten en openstaande verzoeken. Uw kostbare informatie is veilig, ook wanneer iemand uw organisatie verlaat.

CRM managed uw klant
U bent in staat om iedere klant op basis van zijn profiel met een individuele strategie te benaderen. Om dit zo gemakkelijk mogelijk te maken, heeft SuperOffice CRM software ontwikkeld die dit proces faciliteert en zeer gebruiksvriendelijk is.

Gebruiksvriendelijke software
De interface zal u snel vertrouwd overkomen. U kunt eenvoudig klanten zoeken, vinden en natuurlijk behouden. De software integreert met alle Office-toepassingen en ondersteunt elk belangrijk technologisch platform.

Windows, online en mobile
Naast het Windows en Web-platform is de software beschikbaar als SaaS-oplossing (software-as-a-service).Tegenwoordig biedt SuperOffice ook apps voor iPhone en Android.

Complete CRM oplossing
De voordelen van CRM voor uw onderneming zijn enorm. Met de juiste software legt u eenvoudig verbindingen tussen belangrijke verkopen en supportinformatie. Dit leidt tot betere communicatiestromen binnen uw bedrijf en verhoogt de klanttevredenheid en de omzet. SuperOffice biedt u tools voor:

– Contact management
– Marketing
– Sales
– Customer Services

Trefwoorden: CRM software, B2B, klantrelatiebeheer, office



WHITEPAPERS

Handleiding voor het kiezen van de juiste CRM oplossing

Bekijk hier alle whitepapers van SuperOffice


Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam SuperOffice Benelux B.V.
Adres Emmasingel 29.41
Postcode en plaats 5611 AZ EINDHOVEN
Contactpersoon Jolanda Weterings
Telefoon 040-4021500
E-mail info@superoffice.nl
Meer informatie Bezoek website




Update

Reacties uitgeschakeld voor Update
Update

Al meer dan 20 jaar weten klanten update te waarderen als leverancier van branchespecifieke CRM-oplossingen. Update CRM ondersteunt de snelle en flexibele optimalisering van CRM processen voor verkoop, marketing en service. Lees meer



Microsoft Dynamics CRM

Reacties uitgeschakeld voor Microsoft Dynamics CRM
Microsoft Dynamics CRM

Delta-N is een Microsoft Certified Partner en levert sinds 1999 flexibele en doordachte IT-oplossingen op basis van Microsoft-technologie.

Bekijk hier meer leveranciers van CRM software
 
 



Microsoft Dynamics CRM is de CRM oplossing van Microsoft en wordt wereldwijd door organisaties ingezet om verkoop-, service-, marketingprocessen te automatiseren en optimaliseren. Bijna 3 miljoen mensen in 80 landen maken dagelijks gebruik van Microsoft Dynamics CRM. Een aantal key features:

  • zowel Online (Cloud) als On-Premise (installatie op eigen server) beschikbaar;
  • ook offline (zonder internet) beschikbaar;
  • mobiel CRM op tablet en smartphone;
  • toegankelijk via browser of geïntegreerd in Microsoft Outlook;
  • snelle acceptatie door gebruikers dankzij de herkenbare bediening en uitstraling van Microsoft Windows en Office;
  • naadloze integratie met Microsoft Office producten, zoals Word en Excel;
  • krachtige rapportages en mogelijkheid om eigen key performance indicatoren (KPI’s) te definiëren.
  • geavanceerde forecasting en business intelligence (BI) tools;
  • betere interne communicatie dankzij integratie met Yammer;
  • kan eenvoudig gekoppeld worden met andere oplossingen zoals SharePoint, ERP oplossingen of uw eigen bedrijfssoftware.
Trefwoorden: CRM software, Microsoft Dynamics



Op dit moment geen informatie beschikbaar


Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam Delta-N BV
Adres Laan van Waalhaven 450
Postcode en plaats 2497 GR DEN HAAG
Contactpersoon Edwin Plooster
Telefoon 085 – 487 52 15
E-mail info@delta-n.nl
Meer informatie Bezoek website




Zoho CRM

Reacties uitgeschakeld voor Zoho CRM
Zoho CRM

CRM excellence helpt organisaties hun klantverwachting te overtreffen, waarbij de focus ligt op commerciële processen.

Bekijk hier meer leveranciers van CRM software
 
 



Zoho CRM is een online, betaalbaar, compleet en gebruikersvriendelijk CRM systeem. Met onze software staat elke lead, organisatie en persoon centraal voor u en alle gegevens zijn overal beschikbaar (computer, iPhone, iPad, Blackberry of Android).

Zoho 1

Zoho 2

 

 

 

Zoho Card Scanner een eenvoudig en erg handige App!
Nu is er ook de Zoho app om visitekaartjes eenvoudig mee in te scannen. Het enige wat u hoeft te doen is het visitekaartje te fotograferen met uw iPhone en alle gegevens worden automatisch overgenomen. Met 1 druk op de knop staat de gegevens in het CRM systeem als Lead of als Contactpersoon.

zoho 3

Zoho CRM biedt echter veel meer dan een standaard CRM aanbieder!
Zoho CRM beschikt namelijk over naadloos aansluitende modules op het gebied van:
– Massa e-mailings (Zoho Campaigns)
– Projectmanagement, complexe projecten managen (Zoho Projects)
– Support/Helpdesk Management (Zoho Support)
– Website integratie met chatfunctionaliteit (Zoho SalesIQ)
– Online enquête mogelijkheden (Zoho Survey)

Bovenstaande programma’s zijn voor elk specifiek doel uitermate gebruikersvriendelijk ingericht waardoor het voor een afdeling marketing erg makkelijk en snel mogelijk is om mooie e-mail campagnes op te zetten de resultaten hiervan ziet u direct in uw CRM systeem.
Of wilt u direct uw website bezoekers kunnen volgen en middels een chat functie automatisch binnenhalen als lead, met SalesIQ bent u binnen een paar uur online actief. Alle resultaten van SalesIQ zoals nieuwe leads of het bezoekgedrag van bestaande klanten zijn direct terug te zien in uw CRM systeem.
 

Zoho Campaigns
Professionele e-mail marketing & integratie met Social Media & naadloze integratie met Zoho CRM

Zoho  4

Zoho5

Inzicht in alle resultaten van uw e-mail campagne!

Zoho Projects

Een professioneel projectmanagement systeem. Werk samen met uw werknemers, klanten, leveranciers en/of consultants aan uw projecten. Vanaf elke locatie kunt met elkaar optimaal samenwerken aan het project met behulp van Zoho Projects.

Eenvoudige urenregistratie op al uw projecten.

Zoho Support
Een professioneel support/helpdesk systeem. Alles online, mobiel en uitermate gebruikersvriendelijk. Optimaliseer hiermee u uw Sales en Service afdeling. Zoho CRM informatie wordt automatisch overgenomen in elk ticket (vraag, klacht, probleem) die uw support afdeling aanmaakt. Andersom gebeurd hetzelfde alle aangemaakte tickets door uw support afdeling worden direct zichtbaar in het Zoho CRM systeem voor uw Sales afdeling. Alle informatie is real-time bij iedereen beschikbaar.

Zoho SalesIQ
Elke bezoeker op uw website kunt u volgen met SalesIQ en met de chatfunctie kunnen deze bezoekers direct met u in contact. Bezoekgegevens en chatlogs worden automatisch in uw CRM systeem opgenomen.

Zoho Survey
Maak mooie online enquêtes en uw resultaten staan direct in uw CRM systeem. Elk type enquête kunt u zelf met gemak samenstellen.

Info & Vraag
Graag willen wij een demonstratie op onze locatie van:
 Zoho CRM
 Zoho Campaigns
 Zoho Survey
 Zoho SalesIQ
 Zoho Support
 Zoho Projectmanagement

Maak met ons een afspraak voor een online demonstratie van:
 Zoho CRM
 Zoho Campaigns
 Zoho Survey
 Zoho SalesIQ
 Zoho Support
 Zoho Projectmanagement

Graag krijgen wij toegang tot een proefversie van 15 dagen voor:
 Zoho CRM
 Zoho Campaigns
 Zoho Survey
 Zoho SalesIQ
 Zoho Support
 Zoho Projectmanagement

Trefwoorden: CRM software, Zoho CRM, Zoho Campaigns, Zoho Survey, Zoho SalesIQ, Zoho Support, Zoho Projectmanagement



DEMO’S


 
 



Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam Business Online Solutions
Adres Graaf Willem de Oudelaan 193
Postcode en plaats 1412 AS NAARDEN
Contactpersoon S. Bakker
Telefoon 035 744 0111 of 06 44 56 34 62
E-mail stanley.bakker@b-crm.nl
Meer informatie Bezoek website




SugarCRM

Reacties uitgeschakeld voor SugarCRM
SugarCRM

OpenSesame is expert in de implementatie van CRM (SugarCRM) en ECM (OpenIMS).

Bekijk hier meer leveranciers van CRM software
 
 



Gebruik CRM-gegevens bepaalt de waarde ervan
Uw medewerkers en collega’s bepalen hoe succesvol u bent. Met Sugar weet u dat zij optimaal geïnformeerd, kunnen doen waar ze goed in zijn. En u kunt de juiste sturing geven. Geen gemiste kansen, miscommunicatie of achterhaalde klantgegevens meer. Van secretaresse en helpdeskmedewerker tot salesmanager, ze beschikken altijd en overal over dezelfde, duidelijke en actuele informatie. OpenSesame ICT richt uw Sugar oplossing bovendien zo in dat uw medewerkers de klant-, contact- en projectinformatie naar wens kunnen bijhouden, ook op tablets en smartphones. Snel, tegen lage kosten, betrouwbaar en gekoppeld aan de systemen waar u mee gewend bent te werken. Daardoor gebruikt u uw CRM gegevens optimaal en krijgen die met Sugar de grootste toegevoegde waarde.

SugarCRM zet de gebruiker centraal
SugarCRM legt met Sugar 7 de focus op het individu.

Medewerkers gebruiken Sugar
Een belangrijke vraag is hoe goed uw medewerkers gebruik zullen maken van een CRM oplossing. Zonder dat uw organisatie zich zou moeten aanpassen aan de software. OpenSesame ICT onderscheidt zich daarom in het toepasbaar maken, op maat, van Sugar voor uw branche en naar de wensen van uw medewerkers. Zij kunnen hierdoor nog beter doen waar ze goed in zijn en met weinig moeite ook de organisatie voeden. Sugar kent drie edities, met toenemende functionaliteiten en rapportages: professional, enterprise en ultimate. Uw functioneel beheerder kan zelfstandig modules, velden en tabbladen aanpassen, gebruikers toevoegen en de juiste autorisaties toekennen, per team, rol en zelfs per gebruiker. Zodat uw Sugar altijd doet wat uw medewerkers nodig hebben.

Samenwerking bepaalt rendement
De samenwerking tussen uw medewerkers, klanten en systemen bepaalt het rendement van uw CRM, zowel in relaties en projecten als bij service. De onderscheidende kracht van Sugar, zeker in combinatie met de productlijn van OpenSesame ICT (zie onder), schuilt in de eenvoud waarmee u klant- en contactgegevens integreert met uw bedrijfsprocessen en documenten. Doorslaggevend voor het rendement, want de waarde van uw CRM-data wordt bepaald door het gebruik ervan.

Relaties
Met Sugar hebben uw medewerkers en u een gezamenlijke focus op de belangrijkste klanten en kansen. Iedereen weet altijd en overal wat er precies bij een (potentiële) klant speelt. Grafieken met de laatste omzet(verwachting), activiteiten en verkoopresultaten kunt u altijd eenvoudig opvragen.

Projecten
Uw medewerkers kunnen eenvoudig en snel een actie of campagne opstarten en de status van projecten in SugarCRM is u altijd duidelijk. Planning, taken en uren kunnen eenvoudig worden toegewezen en gemonitord. Het is altijd duidelijk wie waar verantwoordelijk voor is.

Service
Het behouden van (duurzame) relaties is u veel waard. Belangrijk is dan het maken en vastleggen van duidelijke afspraken en deze nakomen. Door al uw medewerkers en collega’s. Met SugarCRM is het eenvoudig alle afspraken met en reacties van (potentiële) klanten vast te leggen, toe te wijzen aan afdelingen en up-to-date te houden. Geen miscommunicatie meer. Het is altijd duidelijkheid wie eigenaar is van een klantcontact.

Systeemintegratie
Met open standaarden als SOAP en XML kan OpenSesame ICT uw Sugar integreren met de systemen waarmee uw medewerkers gewend zijn te werken. Alle informatie die uw medewerkers in Sugar vastleggen, kan dan ook beschikbaar zijn in uw andere systemen. Zodat gegevens over klanten, partners, en leveranciers op één plaats worden beheerd en direct en eenvoudig kunnen worden hergebruikt waar gewenst, zonder misverstanden.

Altijd en overal weten wat je klant wil
Mensen krijgen met steeds meer verschillende communicatiekanalen te maken, waarbij mobiele platforms momenteel een vlucht nemen. Loyaliteit wordt minder vanzelfsprekend, de wensen van (potentiële) klanten worden steeds specifieker en hun input in een vraaggestuurde markt nog belangrijker. Daarom haalt u met Sugar een oplossing in huis die op die ontwikkelingen inspeelt. Al uw medewerkers kunnen altijd en overal, op elk platform, weten wat hun klant wil.

Kwaliteit, betrokkenheid en kennisoverdracht
Met OpenSesame kiest u voor een no-nonsense partner. Met zeer ervaren projectmedewerkers, die de taal van onze opdrachtgevers spreken, leveren wij altijd de kwaliteit die gevraagd wordt. Daarbij is cruciaal dat ook de opdrachtgever duidelijk voor ogen staat wat van hem wordt verwacht in elke fase van het project. Dat leggen we vooraf vast in het Plan van Aanpak, met een gedetailleerde planning. Elke fase wordt afgesloten met concreet geïmplementeerde tussenresultaten. Daarin spelen medewerkers van de opdrachtgever de hoofdrol, waardoor betrokkenheid verzekerd is en voldoende kennis wordt overgedragen.

Gebruikers ervaren OpenIMS en Sugar als één
De samenwerking tussen Sugar en OpenSesame ICT’s eigen OpenIMS productlijn gaat nog een stapje verder. De systemen vullen elkaar naadloos aan en worden door gebruikers, dankzij de speciaal ontwikkelde skin, als één systeem ervaren. Informatie, bijvoorbeeld NAW-gegevens, uit Sugar kan eenvoudig worden overgenomen in OpenIMS DMS en vanuit Sugar kan direct een dossier uit het DMS worden geopend of aangemaakt. In de gebruikersvriendelijke schermen van Sugar kunnen bovendien gepersonaliseerde lijsten (dashlets) met informatie uit OpenIMS worden getoond, bijvoorbeeld de recent door de gebruiker bekeken dossiers en de aan hem/haar toegewezen documenten. Ook kan de gebruiker beide systemen in één moeite doorzoeken om de resultaten in één oogopslag te bezien. Door de optimale samenwerking met OpenIMS CMS kan Sugar ook worden gevuld en ontsloten via uw website. Aanmeldingen en informatieaanvragen via uw website gaan bijvoorbeeld direct het CRM in en blijven niet liggen.

Meer weten kijk op onze speciale portal www.os-crm.com of op de officiele SugarCRM portal

Trefwoorden: CRM software,SugarCRM, OpenIMS



DEMO’S


 
 

 
 



Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam OpenSesame CRM
Adres Richterslaan 2
Postcode en plaats 3431 AK Nieuwegein
Contactpersoon Ruud de Rooij
Telefoon 030 – 60 35 640
E-mail info@os-crm.com
Meer informatie Bezoek website




Salesforce

Reacties uitgeschakeld voor Salesforce
Salesforce

Salesforce is het platform voor een volledig beheer van klantenrelaties in uw bedrijf (CRM). Alle salesforce-oplossingen voor verkoop, marketing en klantenservice zijn gebaseerd op een gemeenschappelijk CRM platform, zodat uw medewerkers volledige informatie over elke klant hebben.

Bekijk hier meer leveranciers van CRM software
 
 



Sales Cloud: De beste CRM- en verkoopautomatiseringsoplossing ter wereld.

Service Cloud: onze cloudgebaseerde klantenserviceoplossing voor service, support en casemanagement.

Marketing Cloud: ontwikkel persoonlijke cross-channel marketingcampagnes voor e-mail, mobiel, social media, web en meer.

Analytics Cloud: Business intelligence-software om gegevens te doorzoeken, onmiddellijk antwoorden te krijgen en snel actie te ondernemen.

Community Cloud: online communities voor self-service die klanten, partners en medewerkers direct in verbinding brengen met de informatie die ze nodig hebben.

Salesforce1 Platform: het nummer 1 platform voor applicatieontwikkeling in de cloud.

Hoe kan Salesforce mij helpen?

Geavanceerde CRM en verkoopautomatisering
Sales Cloud is het CRM- en verkoopautomatiseringspakket dat alle stadia van sales versnelt en stroomlijnt, van leadmanagement tot het binnenhalen van de deal.

Waarom kiezen ondernemers voor Sales Cloud?
Met Sales Cloud kun je onmiddellijk en op een efficiënte manier contact maken met je klanten.
– Sluit meer deals.
– Ontdek betere leads.
– Werk op een effectievere manier met prospects.
– Werk samen met verschillende teams.
– Werk vanaf elk verbonden apparaat – desktop, tablet of smartphone.

Trefwoorden: CRM software, Cloud, Marketing, Service



REFERENTIES

Bencom Group
Innovatie in vergelijkingssites

Electrabel
Electrabel stroomlijnt processen met Salesforce

KLM Royal Dutch Airlines

KPN
KPN wordt beste dienstverlener

Philips
De concurrentie lichtjaren voorblijven

PostNL
Full Cloud bij PostNL

MKB Servicedesk
MKB ondersteunen met Salesforce

Mobistar
Mobistar bedient klanten beter

Racktime
Fieldcare met Salesforce

Rembrandt
Maatwerkservice

Schoolpoort
Leerling is organisatie

Spaces
Spaces transformeert markt voor verhuur…

Synpact
Ook MKB-organisaties maken succesvolle…

Vergelijk.nl
Met Salesforce Community Cloud kunnen onze…

Aegon
Verzekeraar dichter bij de klant

Agis Automatisering
Razendsnelle schaalvergroting


DEMO’S


Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam SalesForce
Adres Gustav Mahlerlaan 2970
Postcode en plaats 1081 LA Amsterdam
Contactpersoon
Telefoon 020 703 2500
E-mail
Meer informatie Bezoek website




Efficy CRM

Reacties uitgeschakeld voor Efficy CRM
Efficy

Efficy is integraal aanpasbaar aan uw eigen werkomgeving en noden met klanteigen ontwikkelingen. Het pakket kan in de cloud en op de bedrijfssite geïnstalleerd worden.

Bekijk hier meer leveranciers van CRM software
 
 



Efficy is softwareleverancier en specialist in CRM systemen. De CRM pakketten zijn zeer gebruiksvriendelijk en volledig web-based, waardoor het gebruik van een extra server niet noodzakelijk is. De pakketten zijn gemakkelijk te koppelen aan veelgebruikte softwareprogramma’s als Microsoft Word en Outlook. Naast CRM pakketten in het Nederlands, is Efficy ook verkrijgbaar in het Engels, Duits, Frans en Spaans. Efficy is actief in meer dan tien landen en heeft een klantenbestand van 40.000 gebruikers bij meer dan 1600 klanten.
Trefwoorden: CRM software, softwareleverancier, web-based, Microsoft



Nog geen informatie beschikbaar


Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam Efficy Nederland B.V.
Adres Atoomweg 63
Postcode en plaats 3542 AA Utrecht
Contactpersoon Boudewijn Happé
Telefoon 030-6025455
E-mail info@efficy.nl
Meer informatie Bezoek website




Center1 CRM

Reacties uitgeschakeld voor Center1 CRM
Center1 CRM

CenterOne Group ontwikkelt standaard software zoals Center1 CRM, WaterPro, ProcessPro en DronePoint. Wij helpen klanten door optimaal gebruik te maken van onze software oplossingen en branchekennis bij het uitvoeren van kerntaken.

Bekijk hier meer leveranciers van CRM software
 
 



Functionaliteiten:

  • Centrale opslag van klantgegevens
  • Beheer van contactpersonen;
  • Uitgebreide productcatalogus;
  • Opslag en beheer van correspondentie;
  • Centrale opslag van uw verkopen;
  • Integratie met email, het inzien van de kalender en de takenlijst;
  • Opstellen en verzenden van mailings om in contact te blijven met klanten en prospects;
  • Uitgebreide zoekmogelijkheden;
  • EXTRA: ProcessBuilder 2.0: Dé oplossing voor gerichte procesondersteuning. U richt de workflows en processen in naar uw eigen bedrijfsstructuur. Ook kunt u document sjablonen koppelen aan de juiste fase.

Voordelen:

  • Snelle implementatie en eenvoudig in gebruik;
  • Overal uw klantgegevens beschikbaar;
  • CRM en Document Management System (DMS) in één;
  • Uit te breiden en aanpasbaar aan specifieke wensen.

Facts:

  • Web oplossing (Cloud of In-house);
  • CRM App (op basis van HTML5);
  • Goede beveiliging van bedrijfsgegevens en data opgeslagen in Nederland;
  • Integratie met eigen applicaties en Social Media;
  • Koppelingen met MS Office en webservices voor het automatisch valideren van ingevoerde data, o.a. adressen, bedrijfsgegevens, IBAN check en voertuigen.
Trefwoorden: CRM software, Center1, DMS, MS office



REFERENTIES

Stichting Nederlandse Industrie voor Defensie en Veiligheid (NIDV)
Bedrijven kunnen zich bij Stichting NIDV aanmelden als deelnemer om zo toegang te krijgen tot informatie over projecten en bijeenkomsten. Door een koppeling tussen Center1 CRM en een web omgeving wordt alle informatie over projecten en bijeenkomsten ook zichtbaar op het extranet gedeelte van de website van Stichting NIDV, waar deelnemers exclusief toegang toe hebben.

CenterCon
CenterCon is een technische groothandel in koel en airco systemen. Ze leveren aan aannemers, projectontwikkelaars en ziekenhuizen. CenterCon maakt gebruik van Center1 CRM voor verkoop (offertes, bezoekverslagen, afspraken) mailings, klanten contacten, Service desk.

Forbo Eurocol
Forbo Eurocol is een producent van lijmen voor de bouw. Ze leveren aan aannemers, grote bouwers en onderhoudsbedrijven. Ze maken gebruik van Center1 CRM voor verkoop (offertes, bezoekverslagen, afspraken) klanten contact, Service desk voor verschillende divisies zoals Bouw , Vloer.

Royal Talens
Royal Talens is een producent van verf en toebehoren voor de (professionele) hobby winkels. Ze maken gebruik van Center1 CRM voor de Service afdeling (klachten , claims en afspraken) met klanten (winkels en particulieren). Gebruik intern extern door Productmanagers en Service desk.

ZND Draad
ZND Draad is een productiebedrijf met meer dan 200 medewerkers werkzaam op vijf locaties in Nederland, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Polen en Frankrijk. Jaarlijks wordt ongeveer 130.000 ton staal in de vorm van walsdraad en verzinkte draad verwerkt. Ze maken gebruik van Center1 CRM voor verkoop (offertes, bezoekverslagen, afspraken) klanten contact, Service desk.

Stichting LOV
Het LOV helpt jaarlijks ruim 300 migranten in Rotterdam. Maar liefst 80% van de deelnemers gaat na het LOV naar inburgering les, vrijwilligerswerk doen of naar andere sociale activiteiten. Ze maken gebruik van Center1 CRM voor registratie van Vrijwilligers, Projectmanagers, lesnemers, overeenkomsten en voortgang van de trainingen en subsidies.

ChicLeFreak
Chic Le Freak maakt sieraden, tassen, sjaals in kleine oplagen. Alles wordt handgemaakt in eigen atelier. Ze gebruiken natuurlijke materialen zoals leer en keramiek en verkopen meer dan 100 winkels in binnen – en buitenland. Daarnaast verkopen ze ook via een web shop aan particulieren. Ze maken gebruik van Center1 CRM voor contact met hun relaties (winkels, klanten, prospects), mailings, facturatie en voor het maken van afspraken met klanten en winkels.


Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam CenterOne Group B.V.
Adres Huis ter Heideweg 26
Postcode en plaats 3705 LZ Zeist
Contactpersoon Peter van der Schuyt
Telefoon +31 (0) 30 60 558 77
E-mail info@centerone.nl
Meer informatie Bezoek website




Act!

Reacties uitgeschakeld voor Act!
ACT!

TendenZ is een CRM partner die meedenkt en de tools biedt voor de verdere groei van uw organisatie.

Bekijk hier meer leveranciers van CRM software
 
 



Act! biedt u een totaaloplossing voor relatiebeheer zowel in de cloud als op uw eigen hardware, Act! is snel operationeel en zodanig gebruiksvriendelijk dat weerstanden worden geminimaliseerd en de acceptatie van gebruikers op het hoogst haalbare niveau komt. En dat kunnen wij ook nog eens tegen zeer concurrerende prijzen aanbieden, waardoor de investering zich snel terugverdient. Niet voor niets dat meer dan 2.500 organisaties in Nederland en meer dan 4 miljoen gebruikers wereldwijd u al zijn voorgegaan. Act! is leverbaar als hybride CRM oplossing, dus op uw eigen servers of in de cloud zelfs een combinatie van beide is mogelijk.
Trefwoorden: CRM software, CRM parnter, relatiebeheer, cloud, hybride



Op dit moment geen informatie beschikbaar


Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

Bedrijfsnaam Act! CRM Center TendenZ
Adres Hoefsmidstraat 41
Postcode en plaats 3194AA Hoogvliet RT
Contactpersoon Peter Pennings
Telefoon 010-2950600
E-mail info@tendenz.nl
Meer informatie Bezoek website




Maximizer CRM

Reacties uitgeschakeld voor Maximizer CRM
Maximizer CRM

i4CRM is een Certified Consulting Partner van Maximizer CRM; een gebruikersvriendelijke CRM-oplossing voor zowel kleine en middelgrote organisaties en voor divisies van grote organisaties. Met Maximizer CRM biedt i4CRM een flexibel, betaalbaar en compleet CRM systeem.

Bekijk hier meer leveranciers van CRM software
 
 



Sinds 1987 levert Maximizer gebruiksvriendelijke, flexibele, betrouwbare en betaalbare CRM software. Met inmiddels meer dan 1 miljoen verkochte licenties aan 120.000 klanten wereldwijd, heeft Maximizer CRM in diverse uiteenlopende branches onder meer processen weten te stroomlijnen, productiviteit verhoogd, een efficiëntere samenwerking gerealiseerd tussen afdelingen onderling en via mobiele toegang altijd en overal een actueel overzicht van uw relaties mogelijk gemaakt.

Waarom Maximizer CRM?

Op diverse onderdelen onderscheidt Maximizer CRM zich van andere CRM systemen en is met recht flexibel en gebruiksvriendelijk te noemen!

MaxUsability

  • Address Book
    Door gebruik te maken van een overzichtelijk adresboek kunt u gemakkelijk en snel inzicht krijgen in de gewenste gegevens. Geen onnodig heen en weer klikken tussen schermen, u scrolt simpelweg door uw adresboek en u heeft direct inzicht in de detail gegevens. De kolom indeling is tevens vrij in te richten en flexibel te gebruiken.
  • Coloring Rules
    Door het instellen van Coloring Rules kunt u bijvoorbeeld vrij eenvoudig inzichtelijk maken op welke Leads u moet concentreren (Cold = Blauw, Warm = Oranje en Hot = Rood bijvoorbeeld), of u kunt bijvoorbeeld inzichtelijk maken in welk stadium een Opportunity zich begeeft. Ook vanuit Customer Service perspectief geeft deze functionaliteit een belangrijke toegevoegde waarde.
  • User Defined Fields
    Met User Defined Fields (UDF) geeft Maximizer CRM de mogelijkheid om het systeem in te richten op basis van de specifieke wensen en behoeften van uw organisatie! Wilt u specifieke (branche) informatie registreren bij een Lead? Wilt u vervolgens bij een Bedrijf aanvullende informatie registreren en bij een (individueel) Contactpersoon enkele persoonlijke gegevens? Het is allemaal mogelijk door gebruik te maken van de flexibele User Defined Fields. Maximizer CRM geeft de basis, de inrichting heeft u zelf in de hand!
  • Search Catalog
    De mogelijkheid om te kunnen zoeken is één ding, maar het daadwerkelijk vinden van de gewenste gegevens is in veel gevallen vrij complex.
    Maximizer CRM beschikt over uitgebreide zoek en filter mogelijkheden die zeer gemakkelijk door eindgebruikers zijn te bedienen en in te stellen. U kunt zeer snel binnen zoekopdrachten verder zoeken om tot het gewenste resultaat te komen. U zoekt en Maximizer vindt!
  • Web-to-Lead Forms
    Niet alleen kunt u uw klanten en partners toegang geven tot Maximizer CRM via een eigen portal, u kunt tevens eigen aanmeldpagina’s vanuit Maximizer CRM opstellen waarbij Leads zich kunnen registreren en direct in Maximizer CRM weggeschreven worden! Of wilt u liever een registratie pagina voor uw bestaande klanten waarbij de mogelijkheid bestaat om eigen gegevens bij te werken of toe te voegen? En dit allemaal met slechts enkele klikken!
  • Opportunity Strategy
    Maximizer CRM beschikt over een zeer geavanceerde strategie functionaliteit ten behoeve van de verkoopkansen (Opportunities). Het is mogelijk om verschillende strategieën te definiëren en deze per verkoopkans toe te passen.
  • Action Planning
    Ook Action Planning is een sterk onderdeel van Maximizer CRM. Middels deze functionaliteit kunt u diverse templates inrichten met vooraf ingestelde activiteiten die plaats moeten vinden wanneer er bijvoorbeeld een nieuwe Lead wordt geregistreerd of wanneer een nieuwe klant actief is geworden.
  • Personal Preferences
    Per gebruiker is het mogelijk om diverse voorkeuren in te stellen en ook om standaard waarden per gebruiker te bepalen bij het registreren van nieuwe relaties en verkoopkansen.
  • MaxSecurity
    Een uitgebreid organisatie model geeft de mogelijkheid om gebruikers, groepen en teams te registreren en te voorzien van diverse rechten, privileges en rollen. Zo kunt u onder andere de lees en schrijfrechten per onderdeel toekennen of blokkeren en bijvoorbeeld aangeven of en via welke media gebruikers informatie mogen printen en exporteren.

    MaxAccess
    Maximizer CRM heeft de beschikking over een Windows Desktop Client, een Web Client, een Mobile Client en tevens een Remote Client voor Windows Desktop. Met deze diversiteit aan clients heeft Maximizer CRM altijd een oplossing die bij uw organisatie past.

    MaxDeployment
    Maximizer CRM past zich aan aan uw organisatie! U kunt Maximizer CRM in uw eigen netwerk installeren (on-premise), gebruik maken van uw eigen hosting provider of gebruik maken van de Cloud oplossing van Maximizer CRM. Tevens geeft Maximizer CRM de mogelijkheid om de licenties te kopen of te huren.

    • Dashboards; door middel van een wizard zeer eenvoudig zelf toe te voegen en aan te passen.
    • Address Book; snel en overzichtelijke weergave van al uw Leads, Bedrijven, Contactpersonen en individuele personen.
    • Opportunities; al uw verkoopkansen in één overzicht.
    • Quota’s; overzicht van de gebudgetteerde en behaalde omzet.
    • Campaigns; flexibele campagnes met mogelijkheid om dynamische landing pagina’s toe te voegen en afmeld link.
    • Customer Service; registratie, opvolging en afhandeling van klachten en vragen van uw klanten.
    • Knowledge Base; een kennisbank om standaard oplossing en veel gestelde vragen te registreren.
    • Hotlist; Een overzicht van al uw geplande activiteiten.
    • Calendar: De Maximizer kalender welke gekoppeld kan worden met uw Outlook kalender.
    • Company Library; Hier kunt u product en bedrijf gerelateerde informatie toevoegen, waaronder prijslijsten, product brochures, links naar relevante websites, etc.
    • Reports; De rapporten zijn gebaseerd op Microsoft SQL Reporting Services en bieden zeer veel mogelijkheden.
    • Partner en Customer Portal; Geef uw klanten en partners toegang tot een afgeschermd gedeelte van Maximizer CRM.
    • API; Er zijn vele koppelingen mogelijk met uw backoffice systemen.
    • Hubspot Connector; Hubspot is het alles-in-één marketingplatform om Leads te genereren en deze om te zetten naar klanten. Met de Hubspot Connector worden alle gegenereerde Hubspot leads automatisch zichtbaar in Maximizer CRM.

    Meer informatie?
    Neem vrijblijvend contact op met i4CRM voor meer informatie over Maximizer CRM, advisering op het gebied van CRM, een demonstratie bij u op kantoor of een online demonstratie.

    Wij helpen u graag!

    Trefwoorden: CRM software, Maximizer CRM



    Op dit moment geen informatie beschikbaar


    Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

    Bedrijfsnaam i4CRM B.V.
    Adres Canadeselaan 6
    Postcode en plaats 4703 AB Roosendaal
    Contactpersoon R. Ermen
    Telefoon +31 (0)165 32 84 36
    E-mail info@i4crm.nl
    Meer informatie Bezoek website


    

    Natuurlijk CRM voor het MKB

    Reacties uitgeschakeld voor Natuurlijk CRM voor het MKB

    Natuurlijk CRM voor het MKB is onderdeel van Pylades, Microsoft Gold partner. Eindelijk een vaste aanpak waarmee MKB organisaties met de belangrijkste functionaliteit in Microsoft Dynamics CRM na slechts 5 dagen aan de slag kunnen! Uw key users zijn praktijkgericht getraind en voor een vaste prijs! Lees meer

    

    4Bizz Business | Microsoft Dynamics CRM

    Reacties uitgeschakeld voor 4Bizz Business | Microsoft Dynamics CRM
    4bizz

    4Bizz Business staat bekend om zijn horizontale aanpak van bedrijfsinformatie met meer dan 25 jaar ervaring. We houden ons momenteel bezig in verschillende branches waaronder food (FMG), speelgoed, automotive, tuinbouw, zorg, verpakking, detailhandel etc.

    Bekijk hier meer leveranciers van CRM software
     
     



    Wij staan bekend om onze horizontale aanpak van bedrijfsinformatie met meer dan 25 jaar ervaring. We houden ons momenteel bezig in verschillende branches waaronder food (FMG), speelgoed, automotive, tuinbouw, zorg, verpakking, detailhandel etc.

    Om uw concurrerend vermogen te handhaven is het noodzakelijk dat u vroeg of laat uw bedrijfssoftware aanpast. Met ons als businesspartner bent u verzekerd van een dynamische oplossing die met u meegroeit.

    Met Microsoft Dynamics CRM heeft u een gemakkelijke, flexibele en geïntegreerde CRM oplossing. Met deze CRM oplossing staat de klant en het onderhouden van de klantrelaties centraal.

    Outlook
    Microsoft Dynamics CRM is volledig geïntegreerd met Microsoft Outlook, Word en Excel. Eenvoudig aan te leren en makkelijk in het gebruik.

    Eenvoudig Aanpasbaar
    Naast relaties met klanten moeten organisaties ook andere belangrijke relaties onderhouden, bijvoorbeeld met partners of leveranciers. Microsoft Dynamics CRM kan eenvoudig worden aangepast om deze wensen te ondersteunen.

    Microsoft Dynamics CRM Online
    Met Microsoft Dynamics CRM Online kiest u voor de rijke functionaliteit van deze toepassing, zonder te investeren in eigen server hard- en software. U betaalt een maandelijks bedrag voor de licenties en het beheer. U heeft overal en altijd toegang tot uw gegevens en backup’s zijn niet langer uw zorg.

    Microsoft CRM Mobile
    Breng uw productiviteit van kantoor mee naar uw relaties. Microsoft Dynamics CRM werkt op uw favoriete, mobiele apparaten.

    De voordelen van Microsoft Dynamics CRM
    De beste ervaring begint bij uw medewerkers. Door uw mensen de juiste hulpmiddelen te bieden waarmee ze hun productiviteit verbeteren en hun invloed vergroten, kunnen zij uw organisatie helpen uw doelstellingen te behalen en een maximaal rendement te genereren.

    Trefwoorden: CRM software, Microsoft Dynamics CRM, food, detailhandel



    Op dit moment geen informatie beschikbaar


    Bel of mail deze leverancier als u vragen heeft over de ICT oplossing die u zoekt of de aanpak van uw project. Heeft u hulp of informatie nodig van het ICT informatiecentrum, neemt u dan contact op met de servicedesk via 085 40 10 218.

    Bedrijfsnaam 4Bizz Business Solutions
    Adres Zuider Boerenvaart 34a
    Postcode en plaats 1601 CD Enkhuizen
    Contactpersoon
    Telefoon 085-0070110
    E-mail
    Meer informatie Bezoek website