FourICT ziet zichtzelf als een no-nonsense IT-bedrijf dat graag de uitdaging aangaat om samen met haar klanten te werken aan succesvolle projecten. Met de nadruk op samen, van management tot aan telefoniste, maar in ieder geval met alle betrokkenen in de keten.
Bekijk hier meer leveranciers van BPM software.
Business Process Management Solutions powered by AuraPortal
Mits goed toegepast kan IT een belangrijke ondersteuning vormen voor uw operationele processen. Wij adviseren onze relaties om oplossingen te selecteren die passen bij de organisatie, de mensen en natuurlijk het probleem. Daarbij hebben standaard oplossingen vanzelfsprekende de voorkeur. Het kan echter voorkomen dat uit de selectie niet het gewenste resultaat naar voren komt en dan kan maatwerk een optie zijn. Maar Maatwerk kan ook zijn, het realiseren van een koppeling tussen uw bestaande systemen en bijvoorbeeld een dashboard, waardoor informatie inzichtelijk wordt voor het nemen van de juiste beslissingen. Kortom Maatwerk is een rekbaar begrip en vraagt om uitleg. Dan doen we graag in de vorm van een persoonlijk adviesgesprek.
AuraPortal is een verzameling van geïntegreerde oplossingen op het gebied van Business Process Management, Contentmanagement, Business Activity Monitoring (BAM) en Online Commerce. De AuraPortal enterprise ‘suite’ is 100% web-based en bestaat uit de volgende 6 producten:
– Intranet Portal voor interne en externe communicatie.
– Document Management, realisatie en administratie van alle bedrijfsdocumentatie in alle formaten.
– Content Management, dynamische creatie, administratie en ‘publishing’ van content en Web pages.
– Online Commerce, realisatie en (automatische) administratie van uw webshop op het internet en online betalen.
– Business Rules, het meest krachtige en gebruikersvriendelijke systeem voor het opstellen en toepassen van uw business rules en het gebruik van deze rules in uw geautomatiseerde processen (BPM).
AuraPortal maakt het automatiseren van processen mogelijk waarbij sprake is van:
– Intensieve documentstromen (offertes, calculaties etc),
– Veel menselijke interventie vereist is zoals bv. klachten management.
– Organisaties waar veel beslissingen genomen moeten worden (Risk management).
– Logistieke processen zoals het bestellen van producten tot en met de uitlevering aan de klant (inclusief de financiële afwikkeling).
– Kortom alle processen waar menselijke interactie noodzakelijk is, waar informatie hergebruikt dan wel aangevuld kan worden en waar tijd en kwaliteit een belangrijke rol spelen kan AuraPortal een belangrijke rol spelen.
Wil u meer informatie, vraag een gratis persoonlijk adviesgesprek aan.
REFERENTIES
KPN Wholssale
Het koper- en glasvezelnetwerk van KPN is een open netwerk, waarover telecom operators en serviceproviders (ook niet KPN bedrijven) hun eigen diensten kunnen aanbieden. KPN Wholesale levert alle componenten die een (telecom) provider nodig heeft om zijn/haar klanten succesvol te bedienen. Door het dubbel (redundant) uitgevoerde netwerk zijn de klanten van KPN Wholesale verzekerd van de beste kwaliteit en beschikbaarheid.
In een snel veranderende markt is het van groot belang dat organisaties zich kunnen aanpassen op het moment dat de markt daarom vraagt. In de praktijk betekend dit dat organisaties hun primaire processen op een flexibele manier moeten kunnen inrichten en aanpassen. Bij aanvang van het KPN Wholesale AuraPortal BPMS project was dit een van de voorwaarden, temeer de processen nog in “beweging” waren. Doelstelling bij de start van het project was dat de doorlooptijd van het gehele proces, van aanvraag tot levering drastisch moest worden ingekort. Daarnaast werd ook het “first time right” principe toegepast met als doelstelling dat aanvragen direct op een correcte manier moesten worden afgewikkeld. Uitdaging op voorhand waren de vele mogelijkheden waarop aansturing binnen de processen plaatsvond en de overdracht van informatie van het ene primaire proces naar het andere (bv. van levering naar service). Verder moest er rekening worden gehouden met strikte regelgeving va! nuit de OPTA (nu ACM) en moest er rekening gehouden worden met de diversiteit aan producten en orderstromen. Na een succesvolle introductie van AuraPortal voor de levering (fulfilment) van Wholesale Ethernet Access verbindingen (WEAS) volgden de afgelopen jaren ook andere Wholesale producten.
De reden dat KPN Wholesale voor Auraportal heeft gekozen is te herleiden naar een groot aantal factoren;
– AuraPortal kent een modulaire opbouw en is bijzonder schaalbaar waardoor de initiële kosten beperkt bleven.
– KPN is in staat om zelfstandig processen aan te passen zonder tussenkomst van de leverancier!
– De leercurve kon worden gebruikt voor de verdere uitrol met meer processen en gebruikers.
– Makkelijke uitbreiding bij commerciële productwijzigingen en/of wijzigingen van aanpalende systemen.
– Goede relatie met Business Intelligence omgeving, voor klant gerelateerd (geautomatiseerde rapportages).
– Goede mogelijkheid tot classificatie van het onderhanden werk.
– Organisatie wijzigingen raken het primaire werkproces (bijna) niet meer.
AuraPortal is gebaseerd op het moderne Microsoft platform (o.a. Sharepoint) is volledig web-based en bijzonder geschikt voor de integratie met andere IT systemen in de keten. Op dit moment wordt AuraPortal operationeel ingezet ter ondersteuning van het gehele fulfilment en service proces, en maken ruim 80 KPN medewerkers (ook vanuit het buitenland) gebruik van de oplossing bij het ondersteunen van hun werkzaamheden.
Mede door de inzet van AuraPortal is het uitval percentage van de ontvangen orders met ruim 70% gedaald en is de doorlooptijd van aanvraag tot activering met 10 werkdagen ingekort.
KPN Mobile
Om de netwerken nog beter te kunnen managen en noodzakelijk maatregelen efficienter te kunnen plannen is er de behoefte ontstaan om niet alleen naar de (performance) cijfers van het verleden en het nu te kijken, maar wilde men inzicht hebben in de toekomst met de daarbij de kennis van trends en nieuwe verwachtingen. Door het ontbreken van standaardoplossingen is ons door KPN verzocht om na te denken over een oplossing. Dat heeft zich geresulteerd in Unicap het nieuwe antwoord op capaciteits vraagstukken. Tijdens de ontwikkeling is er intensief samengewerkt met de gebruikers van de afdeling Mobile Care. Voor de ontwikkeling is gebruik gemaakt van Microsoft C#, ASP.Net en MVC technologie
Structin
Structin staat voor efficiency want met de hulp van AuraPortal BPMS zorgen zij ervoor dat alle kabels en leidingen in één sleuf worden aangelegd door één aannemer. Dat betekent dat er maar één keer gegraven wordt, dus minder overlast voor betrokken partijen. Momenteel is Structin actief in Cluster West om haar doel, een betere ordening- van de ondergrondse infrastructuur, een efficiënte dienstverlening en een hoge mate van klanttevredenheid, te realiseren. Haar ambitie is om in 2013 in alle gebieden van Zuid-Holland operationeel te zijn. Four ICT ondersteunt AuraPortal Benelux in dit project op het gebied van interfacing en implementatie.
Zon-IQ (Eneco)
Slim met zon is, dat is het motto van Zon-IQ (Eneco is aandeelhouder van Zon-IQ). Zij bieden een exclusief all-in pakket voor de aanschaf en installatie van je eigen zonnepanelen. Daarmee bespaar je niet alleen je energierekening, maar ook het milieu. Voor de ondersteuning van de commerciele en logistieke processen maakt ZONiQ gebruik van de BPMS van AuraPortal. Four ICT ondersteunt Zon-iq bij de implementatie en realisatie van diverse webservices en koppelingen met de bestaande systemen.
DEMO’S
Bedrijfsnaam | FourICT |
Adres | Rokkeveenseweg 44c |
Postcode en plaats | 2712 XZ Zoetermeer |
Contactpersoon | Gijsbert van Dalen |
Telefoon | +31 (0) 797630480 |
info@fourict.nl | |
Meer informatie | Bezoek website |