
Met een ervaren en enthousiast team voert BEND CRM implementaties uit op basis van Microsoft Dynamics CRM.
Bekijk hier meer leveranciers van CRM software
- Verkoop: Altijd en overal klantgegevens
- Marketing: Eenvoudig rendement meten van uw campagnes
- Klantenservice: Biedt persoonlijke service op elk moment via ieder (social) kanaal
- Social CRM: Verrijk uw klantbeeld met social media activiteiten
Garanties en duidelijkheid
Het liefst doen we zaken op basis van een fixed price. De duidelijkheid, afbakening en helderheid die daarvoor nodig is staan bij onze werkwijze centraal. Een uniek uitgangspunt bij de implementatie van software.
De belangrijkste kenmerken van onze mensen:
- Nuchter en no nonsense mentaliteit
- Flexibel en snel schakelen
- Ervaren en persoonlijk
- Plezier en Passie
Benieuwd naar de mogelijkheden van Microsoft Dynamics CRM en wat CRM voor uw organisatie kan betekenen? Wij helpen u graag!
T: 050 820 0213
E: info@bendcrm.nl
WHITEPAPERS
De toegevoegde waarde van CRM in het MKB
REFERENTIES
Noordelijk Hogeschool Leeuwarden/Stenden Hogeschool Leeuwarden
Onder de verantwoordelijkheid van BEND is Microsoft Dynamics CRM Online geïmplementeerd bij de afdelingen Marketing/Communicatie, Bureau Aanmeldingen.
Fryslan Ring Luxwoude (http://www.fryslanring.nl/)
Fryslan Ring ontplooit diverse initiatieven op het gebied van de ontwikkeling van glasvezel in de provincie Friesland. BEND heeft Microsoft Dynamics CRM geïmplementeerd ter ondersteuning van zowel de relatiebeheerprocessen, marketingprocessen als de afhandeling voor de aanvraag van een contract (verzoek tot mogelijke levering glasvezel). De contracten worden in diverse vormen aangeboden. Procesmanagement binnen CRM zorgt ervoor dat diverse type aanvragen en contracten conform de juiste procedure worden afgehandeld.
Ook het proces rondom de initialisatie van een nieuwe glasvezelproject wordt binnen CRM gefacilieerd. Hierbij heeft Fryslan Ring zowel te maken met verschillende stakeholders in het openbaar bestuur, bedrijfsleven (bedrijventerreinen), particulieren en de onderlinge verbanden daartussen.
NDC mediagroep Leeuwarden/Groningen
Na een uitgebreide pakketselectie heeft BEND in 2014 opdracht gekregen, om Microsoft Dynamics CRM te implementeren ter ondersteuning van de dagelijkse werkzaamheden op de afdeling marketing. De implementatie bij NDC bestaat uit twee belangrijke pijlers . Ten eerste de ondersteuning van de dagelijkse werkzaamheden op de afdeling marketing.
Naast het proactief benaderen van de diverse klanten en doelgroepen vanuit CRM met diverse marketingacties, hebben we ook het gehele aanvraagproces rondom een nieuw abonnement binnen CRM geïmplementeerd. Hiervoor zijn koppelingen gerealiseerd met de diverse Webportals en website van NDC en is er een koppeling gemaakt met het abonnementensysteem.
Rijksdienst voor het wegverkeer (RDW), Veendam
BEND is sinds 2012 de vaste “Sparringspartner” op het gebied van Microsoft Dynamics CRM bij de RDW. We zijn begonnen met de implementatie van CRM rondom het aanvraagproces van de zogenaamde “Eigen gegevens” op de afdeling klantenservice.
Na de succesvolle implementatie van dit proces binnen CRM heeft BEND een vaste rol in het CRM team gekregen, waarbij we meedenken en meewerken aan de organisatie brede uitrol van Microsoft CRM binnen de RDW. We hebben een gezamenlijke roadmap opgesteld, met een prioritering van te implementeren functies en gebruikersgroepen. BEND draagt vervolgens ook bij aan de daadwerkelijke implementatie ervan. Door de strategische positie van CRM hebben geholpen met het opzetten van een beheerorganisatie, voor de dagelijkse ondersteuning aan gebruikers.
Bedrijfsnaam | BEND CRM |
Adres | Paterswoldseweg 808 |
Postcode en plaats | 9728 BM Groningen |
Contactpersoon | Bert Doedens |
Telefoon | 0508200213 |
info@bendcrm.nl | |
Meer informatie | Bezoek website |